Vreau sa multumesc unor oameni cu blog, unor oameni din „blogosfera”.

Vreau sa-i multumesc mult lui Otrava. Iti multumesc pentru cum scrii…acid uneori, bland atunci cand esti indragostit…dar mereu cu un strop de „otrava”. Iti multumesc pentru subiectele abordate.. Posturile despre tatal tau imi deschid ochii atunci cand uit ce am. Imi vin ca o palma de care am nevoie. Multumesc si pentru recomandarile de teatru, film si muzica…nu m-ai dezamagit pana acum. Multumesc.

Vreau sa-i multumesc lui Doru. Tie iti multumesc pentru pozele frumoase care imi insenineaza ziua. Sau ma fac sa zambesc pentru ca imi amintesc discutile pe care le avem inainte sa postezi poza respectiva…si vad ca pana la urma tot ca tine faci, si nu ma asculti 😛 …. Iti multumesc ca nu te-ai suparat pe mine atunci cand ti-am refuzat invitatia de a-ti poza. Poate ma mai gandesc:). Multumesc.

Vreau sa-i multumesc Ralucai pentru minunatul ei stil in care scrie pe „moi-non-plus” si pentru hipnotizantul ei talent la desen de pe „desenepeasfalt”. Randurile tale ma fac sa visez, iar desenele ma duc mai repede in lumea viselor. Multumesc.

Vreau sa multumesc Mariei si Iuliei…pentru muzica, poze, si cuvinte potrivite…toate la momentul potrivit. Multumesc.