unnamed

Caci asa functioneaza lucrurile, asa merge viata inainte. Cu punct si de la capat.

A aparut Eva in viata noastra si totul s-a schimbat. SarcasticDog si Notalent369 lived happily ever after with their little bundle of joy/trouble maker. Oh, but wait! What’s that I hear?!

Dap, a venit si Mia pe lume. La 2 ani si 1 luna diferenta, Mia Papadia ne-a fericit si implinit de parca asta a fost planul maret dintotdeauna.

Despre mine:

  • Timpul nu imi mai apartine
  • Tot ce fac este cu si pentru ele
  • I still save a little time for the kinky stuff, ‘cause what would I be without the kinkyness, right?!
  • Am invatat sa gatesc si chiar imi place sa prajituresc – wtf?! cine ar fi zis?
  • De la dezordonata nr 1, am ajuns neat freak
  • Nu mai am nici timp si nici rabdare sa citesc. Lecturez carti de parenting pe diagonala, o pagina pe saptamana.
  • Desi fetele dorm destul de bine, somnul imi lipseste cu desavarsire! imi este teribil de dor sa pot dormi fara intrerupere pana la 12:00, 13:00. (nu se depaseste ora 08:00 niciodata, de obicei incepem ziua la 06:30)
  • Am invatat ca se intampla sa mai cada copilul si in cap, din pat. E ok, trece daca pupa mama.
  • Incerc sa ma autoeduc vis-a-vis de cresterea lor, every-fucking-day-of-my-life! E greu sa nu iti pierzi rabdarea, e greu cand lucrezi si esti obosit, e nasol cand iti faci mustrari de constiinta pentru orice rahat cand stii ca duce la formarea unui om. Parenting is definitely the hardest task of ones life.

Despre ele:

  • Eva este firecracker iar Mia slow-mow.
  • Ying&Yang
  • Cafteala si dragoste
  • Rasu’/Plansu’
  • Puiutii mei pe care ii pot tine simultan in brate (16 kg+10 kg) – ceea ce niciun antrenor personal nu cred ca a reusit sa ma faca sa ridic!
  • Mucii sunt parte din viata lor si implicit a mea. Ziua in care nu voi mai auzi acest cuvant, va fi o zi binecuvantata!
  • Cele mai destepte, frumoase si cuminti…ma rog:))

Despre el:

  • My rock – forever!
  • Singurul pe care l-am suportat in depresia post-natala a primei nasteri, singurul care m-a inteles si care a reusit sa ma suporte.
  • My dream come true, my partner, my kinky half
  • Zic sa spun un raspicat M.U.L.T.U.M.E.S.C. domnului ce schimba scutece, face lapte praf, face baite si spala la fund copiii, ce le scoate in parc si le face de mancare si ma trage de maneca atunci cand imi pierd rabdarea si incep sa clocotesc pentru ca cineva nu vrea sa manance cu lingurita verde sau nu ii place grisul mov – de la dulceata de afine). Deci, multumesc 🙂
  • Il iubesc forever, I swear.

 

So yeah…that’s the way the cookie crumbles!