Citeam pe blogu Ralucai despre iubirile dificile. Subiect interesant, m-am gandit eu. Asa ca as dezvolta putin..

Cum ar fi…intr-un univers ideal, daca am putea sa controlam iubirea? Cum ar fi sa putem sa ii spunem stop, atunci cand ne-a ajuns? Sau sa ii spunem „on” atunci cand ne vine cheful?

Omenii sunt diferiti cand vine vorba de felul in care reactioneaza la iubire : disperati, insensibili, reci, resemnati, nehotarati, profunzi, generosi, egoisti, nehotarati, indiferenti, precauti, sfiosi, nehotarati..in caz ca nu am precizat deja. Si multora nu le convine. Multi ar vrea sa poata schimba ceva in comportamentul lor din momentele respective.

Asadar, cum ar fi daca…cum ar fi daca am avea niste pilule pentru ocaziile astea? Iei o pilula dimineata, una la pranz si una seara…timp de o saptamana. Iar in prima zi a saptamanii urmatoare, efectul e garantat: cei care au vrut sa treaca peste o iubire, nici nu mai tin minte numele persoanei respective-„Forget-about-me pills”…cei care vor sa iubeasca, nu aud si nu vad decat numele lui/ei-„Love-me pills”

Si cum ar fi sa extindem putin ?… Cum ar fi sa fie si pilule pentru a ierta? „Forgive-me pills”

Sau pilule pentru a fi suparati pe cineva-asta in cazul persoanelor ca mine, care nu pot tine suparare. „Hate-them pills”

Sau pilule pentru a accepta ceea ce esti. „Acceptance pills”

Pilule pentru o viata sanatoasa. Si fericita. Cum ar fi?…