IMG_4681

Ieri, 15 iunie, a fost ziua mea de nastere. Am mai avut un post aniversar si anul trecut, deci era lipsit de sens oarecum, sa scriu iar ceva pe tema asta. Ce mai era de trecut in revista? Pai faptul ca am avut parte de ultimul an de facultate, ca ma asteapta licenta, ca am ajuns in capatul celalalt al lumii si am vazut lucruri incredibile, ca am iubit si iubesc in continuare…cam astfel de lucruri am trait eu la 21 de ani.

Acum 22 de ani si o zi, in jur de 19:30, am iesit pe lume, dupa ce am chinuit-o pe Miha si i-am facut surpriza sa apar fara programare. Mda, ce pot sa zic?! Drumul spre Targu-Jiu, intr-un ARO nu era chiar atat de distractiv pentru mine. Asa ca am dat navala cu cele 3,2 kg ale mele.

Ieri, da,da…chiar ieri, de ziua mea, s-a nascut in alt colt al lumii, verisoara mea Clara. Acest cadou perfect de ziua mea era programat pentru 17 iunie, dar iata ca deja imi seamana : e grabita! Coincidentele nu s-au oprit aici. A avut la nastere aceeasi greutate pe care am avut-o si eu si s-a nascut la doar o jumatate de ora diferenta.

Copilul asta minunat s-a lasat asteptat ceva, dar acum ca a venit, a facut o familie intreaga extreeeem de fericita! Cand am primit mesajul ieri seara, am inceput sa plang de bucurie!

Clara, sa ne traiesti 1000 de ani, te iubesc prichindel!