Saptamana trecuta am avut festivitatea de absolvire si balul. Teoretic, facultatea s-a terminat…practic, mai am o sesiune, o licenta si un colocviu de practica.  Am inceput sa am cosmaruri referitor la lucrurile pe care inca le am de facut, si morcovii au inceput sa se instaleze bine. Nu pot decat sa sper ca toate o sa se termine bine, iar eu ma voi putea bucura in liniste, in iunie, nu de ziua mea ci de prima zi pe lumea asta a verisoarei mele Clara.

Despre bal va pot spune ca a fost peste asteptarile mele. Ca si la balul de absolvire al liceului, toti s-au distrat cot-la-cot cu oameni pe care ii stiau doar din vedere, s-a dansat pana dimineata iar picioarele mele au resimtit asta si la 3 zile dupa eveniment.

Facultatea asta a reusit sa-mi aduca aproximativ 4 prieteni foarte buni, 4 prieteni alaturi de care ma vad la o cafea peste ani de zile, vorbind despre job, despre familie si nazdravaniile copiilor nostri. Cred ca o sa duc dorul acestor 3 ani, in principal pentru ca a fost perioada cu cele mai multe iesiri, plecari, petreceri, rasete, plansete…perioada cea mai intensa.

Ridic paharul de shake de capsuni in cinstea grupei 1749, seria B, Marketing, ASE !!!  Sa ne vedem la fel de veseli si dupa sesiune si licenta !