I’d like to work in fashion ‘cause:

– Sunt capabila sa-ti recunosc o pereche de Jimmy Choo, Chanel, sau Louboutin dintr-o mie de perechi de pantofi

– Iti recunosc instantaneu umerii impunatori Balmain

– Mi-a venit sa plang atunci cand am auzit de noua colectie H&M avandu-l colaborator pe Jimmy Choo, pentru ca imi era imposibil sa dau iama printr-un magazin H&M

– O iubesc pe Stella McCartney pentru tinutele simple pe care le nascoceste

– Ador lenjeria Flibustine pentru ca dantela e febletea mea

– Azzedine Alaia sunt orgasm pentru picioarele oricarei femei

Chestia e ca, desi am un ochi format pentru tot ce tine de fashion (din pasiune), desi „Coco avant Chanel” este in top 5 filme preferate, cel mai mult apreciez o persoana care stie sa isi poarte hainele, indiferent de eticheta. Ma doare retina de fiecare data cand vad femei cu pretul lipit de talpa pantofilor, ma mananca pielea atunci cand vad „Armani Exchange” scris pe pieptul unui tanar si am devenit alergica la vederea buricului gol. Ma bucura enorm sa vad persoane care stiu ca vintage nu inseamna second hand, care se incumeta sa asorteze buline cu dungi (desi eu una, nu as putea niciodata), si domnisoare care stiu sa fie feminine, chit ca tocurile pe care le poarta sunt imposibile pe trotuarele bucurestene.

I’d like to work in social media ‘ cause:

– Sunt obisnuita cu blogurile de o vesnicie..sau cel putin asa am senzatia

– Hi5, deviantart, flickr, myspace, facebook, twitter, blogspot, wordpress – i know them all so well!

– o vreme, am avut porecla „netul e viata mea”

– Sunt mai mult decat familiarizata cu ceea ce presupune social media

– I’m very „social” si e exact „my cup of tea”

– Da-mi conexiune la internet, o cafea cu lapte si un teanc de reviste, and you just made my day!