Intotdeauna mi s-au parut destul de comice cererile in casatorie. Mi s-au parut teatrale si cliseeice. Avem urmatoarele elemente vesnice:

ploaia : Vai, cat de romantic! Cat de romantic trebuie sa fie… Afara ploua, tu ca femeie nu stii cum sa te feresti mai bine pentru ca, stim toate ce efect are ploaia asupra parului frumos aranjat, asupra machiajului migalos si asupra pantofilor ingrijiti si scumpi. Dar uite-l cum se straduieste sa te tina cat mai mult in ploaie ca sa scoata inelul si sa puna Intrebarea.

mancarea : Da! Clar! Ce frumos trebuie sa fie sa simti ceva dur in timp ce mesteci desertul…Ma gandesc ce haios ar fi sa-ti ciobesti un dinte in acest scenariu. Sa-i zambesti stirba in timp ce-i spui DAAAA!!! Mi-ar placea la nebunie si mi s-ar parea cu adevarat original sa gasesc inelul intr-o sarmaluta sau in surpriza unui ou Kinder, in caz ca se mai gasesc ouale alea de pe vremuri…cu surpriza in recipientul ala galben.

in genunchi : Cat de incomod! Pentru el e cumplit sa se expuna atat de tare intr-un loc public…Iar pentru mine, cel putin, ar fi si mai si…Cred ca nu as sti cum sa-l fac sa se ridice in picioare mai repede, sa nu-l mai vada tot poporul. Mi se pare un moment ataaat de intim si frumos incat nu inteleg de ce trebuie sa participe o multime de necunoscuti.

apusul :  Ce mare scofala si cu apusul asta? Nu e nimic unic in asta. Soarele apune in fiecare seara. Si la o adica, mi se pare destul de trist sa ceri in casatorie o femeie cu ocazia unui sfarsit…chiar daca e vorba despre sfarsitul unei zile. Nu insemna ca trebuie sa o scoli cu noaptea-n cap cu ocazia rasaritului :))))

evenimente : De ce sa-ti legi acest moment de un altul? De ce sa o ceri in casatorie de Ziua Indragostitilor, de Craciun sau de ziua ei/a ta? Data asta nu ar trebui sa aiba o alta semnificatie.

Sunt convinsa ca orice cerere in casatorie e frumoasa daca e a ta, sunt convinsa ca e incarcata de emotii de ambele parti si ca, desi respecta unul din aceste clisee, va fi memorabila… Dar de ce sa nu fie ceva personal? De ce sa nu fie intre patru ochi? De ce sa nu fie originala?

P.S.   Poza de la acest post mi s-a parut un exemplu relativ bun pentru o cerere in casatorie. E o idee mai putin cliseeica.