Desigur, sunt multe lucruri pe lumea asta, care ma enerveaza. Unele zilnic, altele ocazional. Din colectia celor care ma streseaza uneori, avem:

– cainii cu stapani mai prosti decat ei, care sunt nevoiti sa traiasca o viata „de caine”, sub un nume penibil de genul :  betty, becky, blacky, sau altele asemanatoare. Lipsa de inspiratie a  romanilor este acuta si incepe sa ma sperie.

– cocalarii de pe toate drumurile care, pe langa faptul ca se usureaza in fata blocului meu (si nu, nu locuiesc in ferentari, ci chiar la 300 m de Marriott), ii poti vedea pe net in poze pe care si le comenteaza singuri in cele mai penibile moduri : „…cu nevasta”, „my everything”, „it really is love”….si eventual, scris cu greseli, pentru ca deh…nu e limba lor nativa.

Mi-e sila. Mi-este pur si simplu sila. As vrea sa nu mai fiti asa. As vrea sa fiti mai bine crescuti si sa aveti mai mult respect pentru mediul inconjurator si pentru oamenii din viata voastra. As vrea sa va respectati si pe voi insiva putin mai mult, iar prin asta nu vreau sa spun ca ar trebui sa va luati mai multe masini pe banii lu’ tati.

Of, imi bat gura de pomana. Am simtit doar nevoia sa refulez.