Pentru ca mi-ai facut o dedicatie atat de frumoasa, Doru…uite ca onorez leapsa.

Sunt plictisita.

As vrea sa lucrez.

Pastrez toate prostiile…de la bilete de avion sau muzeu, pana la sticlute de parfum goale.

Mi-as dori sa ma lafai in Louboutin, Pierre Hardy, Alexander McQueen, Chloe, Balenciaga, Zac Posen, Carolina Herrera, Elie Saab si Chanel.

Nu imi place spanacul.

Ma tem de incalzirea globala.

Aud manelistii din blocul vecin care canta „La Multi Ani!” cuiva.

Imi pare rau ca nu m-am nascut in Paris.

Imi plac fotografia, cititul si calatoritul.

Nu sunt talentata la ceva anume.

Cant in masinile altora, si atunci cand dau cu aspiratorul.

Niciodata nu mi-au placut manelele.

Rar reusesc sa fiu ambitioasa.

Plang uneori din senin. Sunt gemeni, it comes with the territory.

Nu sunt multumita de halul in care functioneaza Romania.

Sunt confuza cand se vorbeste despre IT pe langa mine.

Am nevoie de soare ca sa dau randament, sa pot functiona.

Ar trebui sa ma mut undeva unde e mereu vara, sa invat cum sa devin un fotograf bun si sa traiesc din asta, sa ma marit si sa fac doi copii, iar dupa ce cresc si pleaca la casele lor, sa ma mut in suburbii si sa ma apuc de crosetat sau ceva…

Catre Mariuca, Baghy si Erika

P.S.

Sunt curioasa daca si acest post va ajunge pe blogul altcuiva, semnat cu alt nume. Ar fi mama coincidentelor, nu?..sa dea altcineva aceleasi raspunsuri…tz tz tz…