Se intampla ceva. Toata lumea se desparte pe langa mine. Aproape toate prietenele mele sunt singure. Stand la discutii cu ele, mi-am dat seama de cateva lucruri. Nu am prietene razbunatoare si proaste. Prietenele mele sunt fete destepte care stiu ce au gresit in relatia lor, in cazul unora, asta insemnand ca relatia in sine a fost o greseala.

Discutiile pre-despartire sunt mereu aceleasi : „se poarta urat cu mine”, „nu mai e atent, cum era candva”, „am citit ceva in mailul lui”. Cea din urma este aproape mereu prezenta. Sigur, orice barbat (chiar si femeie) poate sa o acuze de indiscretie in cazul in care tanara domnisoara isi baga nasul in mailul lui personal. Eu am invatat ca o femeie trebuie sa aiba incredere in instinctele ei, in her gut feeling. De fiecare data cand simte ca ceva e in neregula, de fiecare data cand se simte mintita si incepe sa cotrobaie in viata virtuala a partenerului, GARANTAT va afla ca intuitia ei era fondata.

Discutiile post-despartire seamana intre ele: „nu mai vreau sa aud de barbati” VS „vreau sa ma indragosteeeesc!”. O femeie se simte confuza si data peste cap dupa o despartire. Desigur, asta in cazul in care relatia a fost una importanta pentru ea. Din acest motiv, ea va trece destul de rapid de la o stare la alta. Dimineata vrea sa cunoasca un barbat care sa-i ofere afectiunea cu care se obisnuise, la pranz vrea sa castreze rasa masculina, iar seara se invinovateste pentru tot ce nu a mers in relatia ei. Femeile sunt complicate, recunoastem si noi.

Unele dintre prietenele mele sunt calme si sigure pe ele, stiind foarte bine ca toate lucrurile se intampla la momentul oportun…altele stau ca pe ace si cauta afectiune temporara in barbati care in alte imprejurari nu le-ar castiga atentia…iar altele se cufunda in munca, proiecte si probleme de familie..doar pentru a fugi de inevitabila singuratate.

Inchei cu mentiunea ca prietenele mele sunt fete tinere, frumoase si inteligente…sunt fete sensibile care atunci cand sunt ranite, sufera …plang..suspina nopti intregi. Si intr-o zi, intr-o zi frumoasa, in care lucrurile se petrec cu incetinitorul iar ele se bucura de tot ce le inconjoara…se intampla. Gata. Au uitat. Asa, complet pe nepregatite…asa se intampla lucrurile astea…si isi dau seama abia mai tarziu, cand cineva le intreaba daca au mai vorbit cu „el”, iar intrebarea li se pare atat de straina incat constientizeaza ca acum sunt fericite, ca acum au uitat tot ce a fost neplacut.