Acum un an scriam despre asteptarile mele de la 2008. Ei bine, inainte sa enumar cateva din cele pe 2009, m-am gandit ca ar fi ceva daca as verifica daca din cele de anul trecut mi s-a indeplinit vreuna. Asadar…

– sa iau vesnica restanta –CHECK

– sa ii ajut pe ai mei (as spune “mai mult”, dar cred ca as fi ipocrita) – se poate si mai bine

– sa fiu mai rationala cand vine vorba de relatiile mele (ha!who am i kidding?!) – suficient

– sa fiu mai greu de impresionat, de abordat (da, asta am scris-o pentru toti ceilalti care va gandeati ca ma puteti agata in autobuz!) – no need for that anymore.

– sa am cat mai multe activitati, pentru ca atunci cand sunt ocupata si ajung obosita acasa, ma simt cel mai bine – CHECK

– sa nu mai aiba nimeni accidente si sa fie toti sanatosi – a fost un an in care cineva s-a dus si cineva se pregateste sa apara pe lume…

– sa primesc telefonul care sa-mi spuna ca pot merge sa o vad pe Eliza, ca e bine – a venit telefonul

– sa am un 2008 la fel de zbuciumat, agitat, nelinistit si revelator cum a fost 2007 (quiet is boring) – CHECK

– sa imi vad mai des prietenii de departe – not so much

– sa imi vad mai des matusa (si de preferat ar fi sa merg eu sa o vad ;;) ) – vine in ianuarie iar in vara o sa o vizitez eu

– sa am un nepotel sau o nepotica – era vorba de verisor/verisoara si iata ca se poate!!!

– sa invat mai mult, mai multe, mai bine – ummm…da..clar!

– sa incep sa intrezaresc ce vreau sa fac in viaaaata asta – cu chiu cu vai, parca vad ceva la orizont…

– sa fiu sanatoasa (that would be nice) – se putea si mai rau, deci sunt ok.

– sa o vad pe Raluca de Paste, in Amsterdam…si eventual sa sarbatorim revederea in stil olandez – a venit ea acasa, cu biscuieti buuuuni!

– sa ne mai tina casa de la Sinaia multe vizite de-aci incolo – si ne tot tine😀

– sa imi fie fericiti prietenii (din bucuresti, timisoara, cluj, tg-jiu, botosani, paris, lausanne, spania, anglia, in curand si new york) – bai, de rau nu am auzit nimic, deci lucrurile merg bine🙂

– sa vad mai multe locuri indepartate, sa cunosc mai multi oameni, sa tintesc cat mai sus, sa vorbesc la fel de mult in somn, sa invat snowboarding, sa merg mai mult la teatru, sa nu mai aud de seceta/inundatie/sinistrati/violati/batuti/ucisi – am vazut, am cunoscut, am incercat, am vorbit, am invatat scuba-diving, nu snowboarding deci tot e bine, nu am prea mers si nu am mai prea auzit, pentru ca am evitat.

– sa am onoarea sa il cunosc pe Sarcastic (si sa nu trimita pe altcineva in locul lui! >:) ) – umm…mai bine ramane secret!

– vara sa fie mai mult soare, mai mult nisip curat pe plaja din Vama, mai multa visinata, mai multe pastile pentru tantari,  iar iarna sa fie mai multe grade celsius, mai mult ceiut, mai mult vin fiert cu scortisoara si mai multi oameni in jurul bradului de Craciun – am avut parte de o vara lunga fara el, dar de o toamna incredibila cu el langa mine, deci s-au echilibrat lucrurile.

Cat despre 2009…

As vrea sa fie la fel de bun cu mine cum a fost si 2008, as vrea sa termin cu bine facultatea mamei sale, sa vad si mai multe locuri, sa cunosc si mai multi oameni, sa il am in continuare langa mine, iar craciunul din 2009 mi-ar placea sa-l petrec intr-o casuta noua, cu tavan inalt, ferestre mari, iar langa brad sa vad doua pahare frumoase cu vin…