Pe majoritatea v-am recunoscut…Irina spune si ea doua vorbe…Felicitari pentru initiativa oamenilor de la www.happyfish.ro !

Eu m-am saturat de lautarii din blocul meu, de oamenii incruntati, de turma de la metrou, de casieritele care imi dau guma in loc de restul cuvenit, de fripturile care ajung pe masa mea reci, de surpriza pe care o am cand ajung acasa de la carrefour si citesc bonul supra-incarcat, de produsele scumpe si prost facute, de sejururi la Brasov cu 3500euro/pers ptr 5 nopti, de gropile din trotuare, de intarzierile trenului vara(e prea cald), iarna(inzapeziri), primavara si toamna(ploi torentiale), de snobi, de SUV-uri, de copiii prost crescuti care fac istericale in public si de parintii lor, de vecina de la parter-femeia barbat….si m-am saturat de listele cu lucruri pe care le urasc la poporul asta!

later edit: facem din asta o leapsa. Voi de ce v-ati saturat dragilor? Doru, Mariuca si DeCeBlog. Sa va vad!