Am fost plecata in Paradis si uite ca m-am intors. Nu ma intrebati de ce…inca ma intreb.

Se face ca intr-o dimineata rece de octombrie am plecat de pe Otopeni in Munchen, de acolo in Doha, de acolo in Male, de acolo in Kuredu (www.kuredu.com). In total, vreo 12,13 ore de zbor pe care le-as reface intr-o clipita doar ca sa ma vad din nou pe plaja cu nisip alb, langa Oceanul Indian cu apa turcoaz, unde inotam cu pestii colorati.

Va recomand cu toata caldura acest Resort : locatia incredibila, serviciile fara repros (ti se facea curat in camera de 3 ori pe zi, ti se multumea pentru orice), oamenii vesnic zambitori si bine dispusi, apa mereu calda (25-27 grade Celsius) si mancarea extraordinara.

1. Am facut snorkeling si scufundari. Senzatia pe care o ai cand faci scuba-diving e de nedescris…acum stiu sa imi aranjez echipamentul, sa imi fixez tubul de oxigen in vesta, m-am obisnuit cu respiratia sub apa (aveam ceva dificultati prima oara), stiu de cate greutati am nevoie pe centura (5 a cate un kg!) si sunt complet inebunita dupa acest sport, daca ii pot spune asa. Am capatat si un certificat prin care pot face scufundari oriunde in lume timp de un an-mwhahaha. La snorkeling am vazut un recif de corali absolut superb…ce vedeam la televizor nu se compara cu minunatiile pe care le-am vazut cu ochii mei.

2. Am fost pe o insula pustie, o zi si o noapte. E bizar sa vezi toate scoicile pe care pana acum le adorai, deodata cu vietati in ele. Mici, mari, toate misunau pe langa tine…nici nu stiai unde sa calci. El m-a aparat de melcisori, crabi, niste paianjeni gigant care isi sapau tunel in nisip, un soarece/popandau pe nume Jerry, soparle si ciori. Acum stiu ce raspuns o sa dau la intrebarea ” Ce ai lua cu tine pe o insula pustie?”…. l-as lua pe El…asa as fi safe si fericita- combinatia ideala.

E incredibil ce am trait in 10 zile. Soarele puternic, liliecii care poposeau in fiecare zi in palmierul din fata camerei, masajele si impachetarile in cacao, plimbarile si cinele pe plaja, sub stele… Am fost complet rupta de realitate, nu am avut televizor nici laptopul nu l-am luat la mine, nu am simtit lipsa internetului…era o izolare perfecta. Nu auzeam claxoane sau injuraturi, ci fosnetul palmierilor si chitaitul liliecilor uneori. Am ras cu un cuplu de englezi care au facut scuba-diving cu noi, ne-am minunat la vederea unor stele de mare gigantice si grase, si am capatat tabieturi: bautul cafelutei dimineata pe terasa la 3 metri de ocean, datul din cap afirmativ la orice spunea chelnarul indian Auchan (accentul este diferit de cel al lantului de supermarketuri), benoclatul din fiecare seara pe lista cu scufundarile programate pentru ziua urmatoare, si degustatul vinurilor din Chile si Argentina…cu toate ca si Sprite-ul ne-a placut🙂

Senzational, magnific, fantastic, perfect, ideal, incredibil, ireal, superb, de vis…

 

Later Edit: pe omul care ne-a ajutat sa plecam, Florin Basangiu, puteti sa-l gasiti la BlueSky Tourism. (asta asa, ca m-a rugat sa-i fac reclama😛 )