Imi plac la nebunie clipele scurte si de efect. Cu oamenii din jurul meu, mi se intampla sa am parte de momente incantatoare ce reusesc sa imi schimbe starea de spirit in bine, ma inveselesc instant.

E o adevarata bucurie pentru mine sa imi chem in vizita cateva prietene si sa povestim tot felul de istorioare haioase despre noi, despre relatiile noastre, despre primele impresii pe care ni le-am lasat una alteia in ziua in care ne-am cunoscut… E chiar frumos sa stiu ca ma pot uita in ochii unor oameni iar ei vor sti mereu ce e in sufletul meu. Ma simt norocoasa sa stiu ca sunt destul de multi astfel de oameni in viata mea.

Nu m-as descurca si nu as renunta pentru nimic in lume la prietenele mele din liceu, alaturi de care m-am maturizat. Apreciez enorm faptul ca dintr-o poveste neplacuta am reusit sa castig o prietena pentru totdeauna. Sunt fericita ca am o relatie de prietenie grozava cu o colega de facultate la care m-am uitat ingrozitor de urat in ziua in care a varsat Cola pe Conversii mei albi. Ma simt bine cand stiu ca am prieteni si prietene dragi, niste oameni  deosebiti prin Cluj si Timisoara.  Sunt lipita sufleteste de un om minunat iar asta ma linisteste. Langa fiecare dintre ei am avut parte de aceste clipe care mi-au ramas intiparite in memorie…fiecare m-a facut sa rad cu lacrimi, pe umarul fiecaruia m-am proptit la un moment dat si nu as renunta la niciunul, in veci!

E o senzatie extraordinara sa stii ca te poti intelege cu atatia oameni din priviri…