Finalurile sunt rareori vesele, si in general cand vorbim despre ele devenim nostalgici si oftam cu gandul la experiente frumoase. Tot asa, si eu, sunt nostalgica azi, pe 1 septembrie, zi care marcheaza diverse finaluri pentru mine:

1. Azi s-a incheiat experienta Adfel & IqAds cu brief-ul pe Coca-Cola Zero. O saptamana grea, cu somn putin. O saptamana in care fundul meu a capatat forma bancilor de pe Motoare. O saptamana in care creierul meu aproape se scurtcircuitase. O saptamana intr-o echipa care parea imposibila, care a devenit acceptabila si care, in cele din urma, s-a dezbinat intre Bucuresti, Iasi si Constanta. O saptamana in care Bogdana Butnar mi-a umplut Reader-ul cu aproximativ 20 de bloguri despre advertising si nu numai. O saptamana in care am avut ocazia sa cunosc un om genial si imposibil in acelasi timp : Serban Alexandrescu. O saptamana in care am avut parte de coaching-uri zilnice cu Costin Radu. O saptamana in care uitasem de prieteni si parinti. Overall, o saptamana dementiala!

2. Azi s-a terminat vara. Oficial. Calendaristic. Sunt trista pentru ca a fost cea mai reusita vara: iubire, cadouri, prieteni, mare, weekenduri la Sinaia, poze, Delta, sms-uri in toiul noptii, revederi, primul job, primii bani castigati, primele planuri pe termen lung si primele vise indeplinite.

Simt ca desi s-au incheiat atatea capitole pe acest 1 septembrie, ziua asta nu marcheaza doar finaluri ci si inceputuri. De azi incolo, nu am decat de invatat mai multe, de cunoscut mai multi oameni si de cucerit noi teritorii. Oricat de trista mi s-ar parea toamna, si indiferent cu cata groaza ma gandesc la gerul pe care-l voi trage in iarna asta, stiu ca vine si vara lui 2009…si vreau sa vad cum o sa o depaseasca pe cea din 2008.