Dragii mei,

Dupa cum puteti vedea (simti) si voi, a venit vara. Oficial, incepe duminica, pe 1 iunie. Copilasilor din voi le urez „La Multi Ani” si aveti grija cu abonamentele si biletele de RATB (eu anul trecut pe 1 iunie am luat singura amenda ever)- sfat de la prieten la prieten.

Peste doua saptamani eu, Diana pentru cei mai multi dintre voi, notalent369 pentru restul, implinesc varsta de om major in toate statele lumii…21 de ani. E a doua aniversare pe care o sarbatoresc pe blog, lucru care nu poate decat sa ma bucure. De anul trecut pana in prezent am crescut inca putin, am cativa prieteni in plus- iar asta fara sa fi pierdut altii, which is extremly rare if i may say so. Pe 15 iunie, cand toti copilasii iau vacanta, iau si eu. Oficial, plec in mini-vacanta la mare, chiar de pe 13.

Impreuna cu Moi Non Plus, sarbatoresc un an de zile de cand ne cunoastem, de cand plangem una pe umarul celeilalte, de cand ne zambim strengareste, de cand ne imbratisam la orice reusite, de cand radem in hohote la orice poanta si de cand avem subtilitatile noastre si doar ale noastre.

Impreuna cu cea care este-are-poate sarbatoresc luni de prietenie si de pupicuri calde, de party-uri si ritmuri bezmetice, de balcoane cu croissante si cafelute, de ascultat manele de la cocalarii din bloc in noaptea Invierii, de infinitele conversatii despre EL, de povesti despre balerini si pantofi cu toc..

Impreuna cu Irina, sarbatoresc zilele noastre de nastere (ea e pe 17) si vreo 2 ani in care ne-am imprietenit ca doua gemene ce suntem. Sarbatorim telefoanele care ne-au incarcat factura, pozele in care radeam chioras pe plaja, dupa cateva pahare, barfele despre altii si altele, palmele transpirate din amfiteatrele in care am dat examene, amintirile dintr-o casa decrepita din Sinaia si dorul pentru al treilea muschetar din tara lalelor.

Impreuna cu cele 4 mandre, as spera sa sarbatoresc 6 ani de prietenie, de cafele si tigari, de mesaje cu up-date-uri din Valcea, Turnu Magurele, Targu-Jiu, Bucuresti, munte, mare, de lacrimi de tristete sau de bucurie, de discutii fara sfarsit despre cine-ce a facut, de conferinte convocate de urgenta la o pizza si un joc de remi, de bani dati si luati, de favoruri si sfaturi, de imbratisari si sleep-over-uri…Dar uit uneori ca nu toata lumea termina sesiunea pe 2 iunie, ci abia o incep.

Impreuna cu tembelii de la facultate astept sa stam pe plaja, cu talpile ingropate in nisip fierbinte, cu o limonada in mana/Bergenbier(prietenii stiu de ce) si sa ne bucuram de sfarsitul sesiunii, de intoarcerea mult asteptata a Ralucai si de victoria mea asupra Cameliei.

Impreuna cu tine, sarbatoresc muuuulte luni de sfaturi, discutii, rasete si barfe, luni de iesiri nocturne cu muzica si dans, de „taci ca mi se duce tot machiajul de la atata ras”, de tinut de mana pe sub masa, de flirturi si ocheade, de „inchide-ti nasturele ala..il deschizi mai tarziu, acasa”, de Bailey’s si pantofi Jimmy Choo si Prada, de halate pufoase, parfumuri ametitoare, chei uitate, inside jokes si declaratii timide.

Sunteti asteptati cu totii, cu mic cu mare, pe 15 iunie in Vama Veche…la o limonada cu mine si Irina. Prieteni vechi, prieteni noi, prieteni de departe sau vecini, poftiti la party de deschidere a sezonului estival.