Se intampla ceva. E ceva in aer. In ultima vreme, multe din prietenele mele sufera de aceeasi tulburare: nesiguranta in privinta relatiei. Ma las pe spate putin si o ascult si pe ea, si pe ea..da, si pe ea, in timp ce imi povesteste de ce crede ca nu mai are un viitor alaturi de el (in momentul asta, fiti siguri ca toti iubitii prietenelor mele incep sa se simta cu musca pe caciula).

Fete frumoase si destepte stau langa persoanele nepotrivite. Au fost nepotrivite de la bun inceput? Au devenit in timp? Am citit un lucru perfect adevarat de curand…spunea ca dragostea ne schimba perceptiile..ca e oarecum gresit sa sustinem ca „nu mai este barbatul de care m-am indragostit”, pentru ca teoretic, el asa a fost de la bun inceput…dar faptul ca eu m-am indragostit de el, m-a facut sa-l vad altfel..mai frumos, mai destept, mai manierat, mai respectuos, etc. Asadar fetelor, nu s-a schimbat din baiatul atent in cel indiferent…nici din cel care te excita dintr-o privire in cel impotent..nu. Indragosteala v-a orbit in faza de inceput a relatiei, si cel mai probabil si in cea de dezvoltare…doar ca in pragul maturitatii relatiei, ati deschis ochii. Nu e un motiv de panica, fiti recunoscatoare ca s-a intamplat. Doar nu voiati sa orbecaiti in intuneric o vesnicie, nu?!

Cand vedeti clar si limpede persoana de langa voi, daca va place ce vedeti, strangeti-l in brate si multumiti-i. Daca va puneti intrebarea „ce a fost in capul meu?”, luati-va la revedere. Acum, cat inca nu va vorbiti urat, cat nu se ajunge la lucruri care sa strice o relatie intreaga.

Pentru tine, tine si pentru tine.