Acum 6 ani: Scurt dar de efect. Un baiat dragut caruia nu am avut ce-i reprosa. Pana cand s-a despartit de mine pe mIrc, moment in care voiam sa-i reprosez totul…de la lasitatea gestului pana la gusturile in materie de adidasi. Dar a trecut. Cand ne intalnim suntem glumeti si ne simtim bine. Nu se intampla prea des, si niciodata nu e planuit.

Acum 3 ani: Mult si bine. Stiti cum orice fata viseaza la o prima iubire? Am avut-o. A fost…impecabila. Baiat destept, cu simtul umorului, bine crescut, indragostit de mine. Ce puteam sa cer mai mult? Ma indragosteam in fiecare zi inca putin de el…si inca putin. Primul caruia i-am spus „te iubesc”…has to count for something, right? Primul care m-a facut sa vorbesc la telefon 1800 si ceva de minute pe luna. Primul in diverse privinte.

Acum 1 an: Scurt si prost. Prost, in sensul ca degeaba. O relatie bazata pe foarte multa chimie si atractie. Ea, in sinea ei a fost o relatie pasionala si cu te iubesc-uri false dar dragute. „Hai pe la mine”, „Iti gatesc eu in seara asta” (el, nu eu…nu doream victime!), „Te imprumut eu” (de stiam ca nici astazi nu o sa primesc toti banii inapoi…dracu il mai imprumuta!), „Iarta-ma, hai sa ne impacam!”(naiba m-a pus sa zic „bine”)… Bine ca s-a terminat. Who needs all the drama?! Oricum, daca iti place circul, scandalul si daca iti place sa fi cu cineva care pune mereu paie pe foc (ca sa tina relatie vie, ce credeai?!), he’s the one for you! As spune ca are prietena, dar asta nu l-a impiedicat pana acum.

Acum:  Just what i need. O combinatie mortala de simt al umorului dus pe culmi extreme, un respect reciproc, o pasiune nebuna nebuna nebuna cu scantei, libelule in stomac…si ai obtinut bucuria de a trai o relatie matura. Un om cu un suflet fenomenal de mare, care ma cunoaste incredibil de bine, stie ce imi place, ce mi se potriveste si imi impartaseste multe pasiuni. Subtilitati fine si glumite cat cuprinde.

La capitolul „in treacat”, anexam:

Baiatul din blocul vecin, my crush din generala, baiatul cu acul de siguranta in limba si buza (simultan!), baiatul care bea doar vin rosu in expirat, man-whore dandandan, studentu la arhitectura inalt de vreo 2 m, adonisul din Grecia, tipul de la actorie, baiatul scump si drag care ma astepta cu masina la gara si mi-a adus bomboane si flori de Dragobete, tipul care se considera „batran”, baiatul care crede ca l-am agatat de Revelion, stalkerul 1, stalkerul 2, spaniolul cu care pastrez inca legatura, baiatul calm si dragut caruia ii place Allure, baiatul caruia nu am stiut sa-i spun frumos „nu”, baiatul care m-a intrebat inainte sa intram la un concert „asculti muzica asta?” si… sunt cam multi, sau mi se pare mie?

Multumita xOr?