Saptamana inceputa printre straini. O mingiuta anti-stres semnata Bergenbier. O campanie de marketing pentru acelasi brand. Fete noi, fete zambitoare, fete entuziasmate, fete calde si fete care mi-au devenit dragi. Lucruri noi, informatii incredibil de folositoare si jocuri de echipa. „Lasa batul in jos”-el o lua in sus…”sustineti-va unul pe altul”-incredere deplina…”batranul evreu si fata lui care a scapat pietricelele albe si negre pe jos”-oare de ce nu ma gandisem la varianta asta?…”alege X sau Y”-de ce nu pricepea toata lumea ca trebuie ales Y?…”invatati sa fiti ca pinguinii…credeti ca puteti zbura! e mai bine asa..decat sa spuneti din start ca zborul e imposibil!”-o noua deviza. Febra musculara de la cele 4 etaje urcate zilnic de doua ori pana la DDTV. Echipa FIT-We’re FIT (Flavour Innovation Team)! Brainstorming peste brainstorming. Adi 2.0 si perceptia lui asupra Bergenbier in HoReCa. Noaptea alba cu pregatirea prezentarii pentru a doua zi..pierderea prezentarii cu o ora inainte sa inceapa..refacerea intr-o jumatate de ora. „Pastreaza-ti amprenta! Tu stii de ce?”…”Prietenii stiu de ce!” Alex, Roxana, Ioana, Anca si Mihai. Stickere lipite pe usi, in lift si pe mesele juriului..pentru campania de teasing. Premiul pentru cea mai buna campanie de teasing.

O sa-mi fie dor de oamenii alaturi de care m-am trezit timp de o saptamana, alaturi de care mancam tartine cu dulceata si beam cafeaua in fiecare dimineata, in timp ce dansam ca nebuna pe muzica ce urla dintr-un laptop incalzit la soare.

Mancare libaneza, Dan, Bailey’s, o cravata, ciocolatele pe perna, halat alb si pufos, muzica de chillout, cadou „just because it’s Tuesday” si GIT.

Cafelute, paste si vin alb, o terasa la aer racoros, un zambet contagios si o fata indragostita ca o adolescenta. „Pentru o apa??” A goodbye that’s not really a goodbye.

P.S.