Femeile si barbatii. Sexul frumos si sexul puternic. De aici dezvoltam…

De cand lumea, oamenii si-au crescut copiii in acelasi spirit (rare sunt exceptiile): Esti fetita?…atunci porti rochite, pantofiori, te joci cu papusi si inveti sa gatesti. Esti baietel?…inseamna ca o sa porti pantaloni, o sa te joci cu masinute si o sa inveti un sport „puternic”. Nu vreau sa vorbesc azi despre cazurile rare in care fetele alegeau masinutele..si poate unii baieti alegeau papusile. Nu azi.

Azi vreau sa disec subiectul Femeile-senzuale, Barbatii-duri. Societatea ne-a impus aceste reguli…nici nu pot sa spun ca sunt nescrise…doar avem Codul Bunelor Maniere, un adevarat regulament pentru orice tanar in plina dezvoltare. Nu condamn lumea in care traim pentru aceasta imparteala. Am crescut si eu in acest spirit si cel mai probabil ca imi voi creste copiii in acelasi mod.

In viziunea mea, o Femeie este finuta, delicata, gratioasa, fragila, discreta in atitudine si in gesturi…este atragatoare prin spirit, prin prezenta…este senzuala. Asta nu inseamna nicidecum ca poarta doar matasuri si dantele. O femeie ca cea descrisa mai sus, poate sa atraga priviri si imbracata cu un tricou si o pereche de blugi banali. Cat despre Barbat si cum il privesc eu… Il vad puternic in minte si trup, increzator in fortele proprii. Nu plange atunci cand se taie in bucatarie, incercand sa faca o salata. Nu se vaita. Repet. Nu se vaita. Un Barbat nu se vaita, nu isi plange amarul orisicui. Jumatatii lui, prietenului cel mai bun..da. Insa si in aceste cazuri trebuie procedat cu mare atentie. Nimic nu este mai respingator decat un barbat care se victimizeaza. Aici pot sa apara multe voci care sa imi aduca reprosuri…da, stiu ca si barbatii sunt oameni, ca si ei simt nevoia sa planga, sa ofteze, sa se descarce. Nu in fata mea. Nu sunt insensibila, din contra..sunt o fire siropoasa si daca imi cititi cateva posturi, o sa va dati singuri seama. Poate tocmai pentru ca sunt foarte romantica si usor naiva nu imi doresc si de la omul de langa mine sa aiba aceleasi slabiciuni ca mine…Ma astept sa ma completeze. In acest caz, trebuie sa fie barbatul din reclama de la Magura…puternic, dar sensibil.

Intregul meu post poate fi considerat o mare parere preconceputa. Poate ca este. Ideea insa, este ca eu nu-i gasesc un cusur. In lumea mea nu exista femei barbatoase sau barbati efeminati. Ce pot sa fac? Dati vina pe societate si pe canoanele in care ne-a ingradit! …sau comentati rautacios🙂