Fara regrete, domnule! O viata fara regrete este cea mai sanatoasa. Vei spune ca e greu sa traiesti fara ele..pentru ca, sigur, apar atunci cand gresim, cand facem stanga in loc de dreapta..cand urcam in loc sa coboram… si cum poti invata, cum poti inainta, daca nu din greseli. Iti spun eu cum:

 Nu exista greseli. In sensul ca nu exista decizii gresite. Orice cale te hotarasti sa alegi, chiar daca ai impresia ca nu e potrivita pentru tine, daca privesti mai atent, o sa vezi ca este. Intotdeauna exista o parte buna a lucrurilor, o jumatate plina a paharului, stii tu..cliseele alea. In orice esec, exista si o reusita..dupa orice conflict, exista un set de concluzii care te vor ajuta pe viitor…dupa orice relatie esuata, ramai fie cu un prieten nou, fie cu o experienta de viata care sa-ti deschida ochii.. Ceea ce incerc eu sa spun, este ca trebuie sa analizezi „greseala” si sa vezi de unul singur (in cazul in care nu ti-o spune cineva) „the up-side of things”.

Chiar nu cred ca exista greseli…cred ca asa numim noi momentele noastre de nesiguranta, in care ne temem de viitor:

 „Am gresit cand am dat la facultatea asta!”

 „Am gresit cand i-am spus ca-l iubesc”

 „Am gresit cand am inchis telefonul”–  toate astea sunt doar temeri… Trebuie sa invatam sa privim mai atent..sa vedem ca de fapt…

 „daca nu ajungeam la facultatea asta, nu cunosteam oamenii minunati pe care ii cunosc”

 „daca nu ii spuneam ca il iubesc, nu aflam ca el nu ma iubeste si traiam o minciuna”

„daca nu inchideam telefonul, nu venea la usa sa-si ceara scuze in persoana” .

Nu va mai temeti. Din orice gafa sau asa-zisa „greseala” poate sa iasa ceva cu adevarat frumos. Garantez!