O saptamana aglomerata, aglomerata, aglomerata. Musafiri. Iesiri zilnice. Plimbari, poze, povesti, planuri (care esueaza mereu) si priviri. Bailey’s cu gheata. RedBull pentru soferul masinutei rosie ca focul. Muzica peste tot si vesnica replica: „hai ma, pentru un suc si o cafea?”. In sfarsit scoala–degeaba! Clubul mexican and over the border sau Expirat si The Other Side. Femei care mananca rosii fara sa se gandeasca la consecinte. Taxi (cu dublu sens). Mad scientist party in Embryo. Poze nebune, nebune, nebune. In sfarsit am nimerit-o…l-am recunoscut pe Am Draci aka Stefan (poza este facuta de el). Prieteni de departe vazuti pe fuga (mea culpa). O duminica de ramas bun de la muuulta lume. Pe ei o sa-i vad in Timisoara, pe tine cat de curand posibil, iar pe Raluca ori de Paste, ori prin Amsterdam la umbra unei ciupercute.

P.S.

Saptamana care tocmai a trecut a fost atat de busy incat da….DAAA…nu am simtit nevoia nici de blog, nici de YM…a fost o pauza binevenita. Astept barfele voastre despre saptamana in care nu v-am auzit glasciorul pe notalent369@yahoo.com😀