B52, we meet again… 

Joi seara : un homosexual imbracat in argintiu (Bunaaaa Paaaaaul!!!), doi bezmetici care tipau cat ii tineau plamanii(da, va stiu din Expirat!), fosti colegi, prieteni vechi(da, si tu Cristi!)..cativa DJ overzelous..siiiiii….last, but definitely not least…(tobele, s’il vous plait!)…o tipa nesuferita care nu stie cum sa se poarte in societate. Mai fatuco, stiu ca in general nu ar trebui sa am pretentii de la oameni, pentru ca toti te dezamagesc, pentru ca toti au grija sa le fie doar lor bine(pana cand isi uita datoriile morale, poate si financiare, pe care le au fata de altii!)…DAAAR…ma gandesc ca daca ai auzit si tu de ONU, UE, ar trebui sa fii destul de destupata la minte…ar trebui sa stii si tu niste reguli de baza ale unei lumi civilizate…ar trebui sa stii ca daca se sta la o coada, ordinea trebuie respectata!!! Daca vii la baie, si vezi o  multime de tipe care stau si isi asteapta randul, poate ca asta ar trebui sa-ti spuna ceva!..poate ca ar trebui sa iti sune un semnal de alarma atunci cand vrei sa te bagi in fata mea, iar eu iti spun cu ochii bulbucati „ERAM INAINTEA TA AICI!”!…poate!

Daca incerci sa agati la semafor, poate ca ar trebui sa-ti bagi mintile in cap!

Daca tipi cat te tin plamanii pe o melodie fara versuri, iar toti cei din jur se uita sui la tine (da, mai ales eu..cu o spranceana ridicata!), poate ca ar trebui sa iesi sa iei o gura de aer!

Daca vezi grimasa de pe fata mea cand imi pui mana pe picior, poate ca ar trebui sa o dezlipesti pana nu e prea tarziu!

Daca porti o bluza de trening argintie si esti barbat, i think you’re out of the closet!

Daca dansezi cu prietena ta..sau mai degraba calare pe prietena ta, nu veti fii agatate niciuna!

Daca te las sa iti lasi berea pe masa mea, don’t get any ideas!

Daca deschizi usa de la WC, incercand sa iesi..dar o vezi blocata de un cos de hartii, notalent369 si moi non plus au fost pe acolo!

P.S.- Moi non party, considera leapsa onorata cu varf si indesat. Pasam cuiva care este, are, poate.