Se pare ca sunt datoare. Datoare cu invatatul, datoare cu cafele sau ceaiuri, datoare pana si cu leapsa pe blog. Am atatea joculete din astea nejucate, ca le-am pierdut si sirul. Primisem de la baghy, acum vreo luna (si asta nu e nimic, am si datorii vechi de 2,3 luni but who’s counting!) intrebarea cu ce mi-a adus mosu…nici nu mai stiu daca intreba de Niculae sau de Mos Craciun..Sa zicem ca nu mi-a adus ce-i scrisesem pe blog celui din urma, dar amandoi au fost darnici pana la urma.

Primisem si leapsa cu pagina 123, de la Raluca si cu toate ca sunt in sesiune, cu toate ca citesc ba formule peste formule, ba tehnici promotionale, ba despre comportamentul consumatorului, uite ca ma delectez, cand apuc, cu o carte minunaaaata:

„Ma mai privi serios cateva clipe ca sa verifice daca am inteles complimentul indirect; apoi, ca si cum ar fi vrut sa-i puna punct, stinse lampa. Ma aflam mai mult decat literalmente in intuneric. Vagul pretext in virtutea caruia eram pur si simplu musafirul lui disparuse. Era clar ca nu o facea pentru prima data. Ororile de la Neuve Chapelle erau indeajuns de convingatoare din felul in care le povestea, dar deveneau artificiale cand iti dadeai seama ca le repeta.”-Magicianul(Fowles)

Si de la Ruxandra am leapsa cu intrebarile despre blog:

1)De ce ai acceptat leapsa asta?- ERAM DATOAAARE!

2)De cand esti in blogosfera?- martie 2007

3)Cum ai ajuns sa iti faci blogul?-M-a incurajat Mariuca, dupa ce ii spusesem ca am avut o tentativa.

4)Care e primul blog pe care ai intrat vreodata?- uite ca incerc sa-mi amintesc de foarte multa vreme si nu reusesc..era o tipa din state, care a ajuns sa-si publice si o carte din textele de pe blog. Scria foarte tare tipa.

5)Enumera 3 lucruri pe care le crezi importante ca sa reusesti in blogging. – pffff…”sa reusesti in blogging”, ce pompos! sa scrii ceva cu care oameni sa se poata identifica.

6)Cel mai citit blog de catre tine:  candva, era bloguluotrava…dar si-a luat liber din cate vad. astept sa revina in forta.

7)Alte bloguri pe care le mai citesti. – vesnica poveste, „ii citesc pe toti de la blogroll”..dar cel mai des: raluca, danut, doru,  mihai, rasaritu, mariuca….aaaa!mai nou, si pe craio!

8)Care e platforma de bloguri pe care o consideri cea mai buna?- evident ca wordpress. e vorba de obisnuinta, atata tot.

9)E important traficul pentru tine?- imi place sa vad ca citeste lumea, dar  nu ma intereseaza recordurile.

10)Sunt importanti banii pe care i-ai putea obtine din reclame?- da. nu se vede din cate reclame am pe blog???

11)Cel mai urat blog pe care l-ai vazut?- nici nu stiu…bloguri idioate in care apar doar filmulete de pe youtube sunt multe.

12)Consideri un lucru vital sa ai domeniu .ro/.net/.com?- again, nu se vede din faptul ca nu am domeniu???

13)Parola cu care te loghezi la blog?- „osapicexamenudeazi”

Ultima leapsa e si cea mai recenta, asa ca…Raluca, Dana, Mihai…take it from here! pfewww…multe linkuri am avut de pus!!!