Mi-era teama de momentul asta. Nu stiu cum sa incep, cum sa continui..sau cum sa inchei. Ce pot spune despre ea? Ca este omul fata de care am cea mai mare recunostinta?-ar fi sec. Ca nu admir pe nimeni mai mult decat pe ea?-cam scortos.

 O iubesc si nu pot sa concep viata fara ea. Mi-a fost mereu alaturi, mereu cea mai buna prietena, mereu cea care m-a tinut de mana cand mi-a fost greu si mereu cea care s-a bucurat, poate mai tare decat mine, la reusite.

Ce poti sa-i spui omului care te-a invatat tot ce stii? Ce poti sa-i spui omului care nu renunta la tine, nici macar atunci cand o faci tu? Ce ii poti spune celei care ti-a aratat toate comorile lumii si te-a invatat cum sa te joci cu ele? Ce ii poti spune singurei persoane care ar pune mereu binele tau mai presus de al ei? Ca iti amintesti zambetul ei cald dintr-o zi de vara, susotelile despre trecatori cand stateati la o terasa, felul in care te imbraca in rochitele cele mai frumoase, asortate la pantofiorii si bentitele aduse din Franta?

Te iubesc. E suficient? Pare mult prea putin. Te iubesc. Nu ti-o spun destul de des, de fapt…cred ca ti-o spun doar atunci cand ma intrebi. De ce? Nici eu nu stiu…Dar te iubesc. Te iubesc atat de mult incat nu imi pot imagina universul meu, fara tine. Numai tu te uiti asa la mine. Numai tu imi saruti fruntea si  imi dai parul dupa ureche cand ma tii in brate. Numai tu ma trezesti din somn cu lacaramioare si toporasi. Numai tu imi tai simetric feliutele de portocale atunci cand sunt bolnava. Numai tu imi citesti blogul mai des decat o fac eu. Numai tu imi cumperi bratari „talisman”. Numai cu tine pot sa barfesc pe oricine. Numai cu tine imi place sa mananc la 16:00. Numai cu tine fac schimb de parfumuri. Numai cu tine iau decizii importante. Numai cu tine langa mine pot. Nimeni nu ma strange la piept cum o faci tu. Nimeni nu ma iubeste cat ma iubesti tu. Numai tu…si numai pentru mine…esti capabila de gesturi altruiste, cu adevarat altruiste (atunci cand faci ceva pentru mine, o faci doar cu gandul la mine, sa imi fie mie bine). Numai tu, Miha.

…te iubesc.

 P.S.: ieri a fost ziua ta, asa ca „La Multi Ani!”