http://i200.photobucket.com/albums/aa85/notalent369/Dear_diary____by_D_e_v_i.jpg 

Incep sa vad viata ca pe un intreg…sectionat. Si incep sa vad sectiunile, tot mai clar, tot mai evident. Spun asta pentru ca observ ca am aceleasi trairi, aceleasi reactii la anumite evenimente, care vrand-nevrand se strecoara sub nasul meu.

Exista perioada dinaintea vacantelor. Ca orice alt student (sau elev), sunt nerabdatoare, agitata, plina de energie, de planuri pentru distractie, de vise si dorinte…In acelasi timp, sunt nervoasa la cursuri, nu mai suport profesorii, uneori nici colegii..incep sa detest drumul facut zilnic (in mod ideal) inspre facultate. E vorba de o stare de spirit contradictorie aici. Ajung sa ma urc pe pereti. Voi nu?

Mai avem perioada cea mai scarboasa…in care ma aflu acum: sesiunea. Urasc totul legat de ea. Nu suport stresul, nu suport barbosii care nu si-au tinut seminariile si cursurile, dar isi lipesc un ranjet pe fata-pentru ca, nu-i asa, ei sunt cei care decid cine pica/cine ia examenul. Urasc sunetele pe care le scoate stomacul meu inainte sa primesc subiectele. Urasc supraveghetorii frustrati care imi rasufla in ceafa (uneori, la propriu).

Perioada in care suferi din dragoste- daca esti fata, probabil iesi mult prin cluburi cu prietenii (sau ermm..mai bine zis prietenele, ca deh..), probabil ca mananci multa ciocolata, probabil ca te uiti la multe filme siropoase si le imiti pe mandrele din Sex&The City..ca nah, e cul. Eu? Ah..nuu…eu sunt mai speciala. Eu ma descarc de toate frustrarile din prima saptamana, si dupa aia the world is bright again. Daca esti baiat, ce faci? Bei, nu-i asa? Dar beeei nene… cu nerusinare. Mai dai cu pumnu-n masa…gasesti o tipa la fel de singura ca tine si iti „vindeca” ea toate ranile, nu?

Perioada din preajma zilei tale de nastere. Esti curios daca anul asta cineva chiar iti va lua ce iti doresti. Vine ziua Z. (tobele va rog) Ei bine? Nici de data asta? Acum ce ai mai primit? Sosete? Bani? Ce trist si impersonal. Ei lasa…there’s always next year. Ti-ai umplut macar telefonul de mesaje? Ceee biiine…uite ma ca te iubeste lumea! Pana si parlitii aia de pe hi5 iti lasa mesaje…si myspaceu stie de tine. Ce puteai sa ceri mai mult? All is well again in the world. Ah, pacat ca a mai trecut un an.

Iar fragmente de genul asta sunt o multime. Toate se petrec cam la fel. Am ajuns sa le recunosc de la o posta. Makes you wanna do something meaningful with your life.