Ati auzit vreodata de testul X, unde X= prenumele celei mai frumoase prietene din anturajul tau? Nu stiu cate dintre voi, fetelor, aveti acest test la indemana, dar eu una, l-am creat din nevoia de a observa daca tipul la care m-am uitat toata seara imi merita atentia, au ba.

Eu am testul C. Testul C imi vine tare la indeamna atunci cand ies cu prietenele seara, sa dansam (nu-s fana expresiei „ies in club”), sa ne simtim bine. E povestea eterna…dansezi, bei ceva, scapi de inhibitii, te misti pe ritmul muzicii…si zbang! Ti-au cazut genele pe el…da, el…tipul imbracat cum iti place tie, dragut foc. Taci, ca stie si sa danseze. Asta da specimen rar! Se uita la tine, are loc un mic eye-contact..incepeti sa vorbiti, sa flirtati. Perfect! Momentul ideal sa scoti testul la lumina. Iti chemi prietena, tipa aia care intoarce priviri pe strada, in orice conditii, orice imprejurari. Tipa asta reprezinta un test in sine, iar daca nu ai fost constienta de asta pana acum, iata ca-ti deschid eu ochii. Daca cel pe care ti s-a pus pata, nici macar nu isi intoarce privirea in directia ei, o data ce le-ai facut cunostinta, a trecut testul!! Felicitari, inseamna ca intr-adevar te vrea pentru ca vede frumusetea ta si este orb in fata frumusetii ei. Daca i-au picat ochii asupra ei, e clar ca l-ai pierdut..sau ma rog, a picat testul.

Nu am regretat niciodata testul C, si nici nu cred ca voi avea motive pe viitor. Ma scapa de multa bataie de cap. Asa ca, a little piece of friendly adivce : faceti rost de un test, nu veti regreta nici voi!

p.s

Ganditi-va putin..poate chiar voi sunteti testul cuiva. In cazul asta, eu spun ca ar trebui sa fiti mandre de voi! Sunteti de un real ajutor prietenelor voastre!