Stiu ca este prea devreme pentru un post legat de anul nou, dar dupa ce am scris in septembrie primul post de acest gen, cred ca e destul de clar ca nu fac lucrurile ca-la-carte.

Asadar…despre Revelion. Nu o sa ma leg de petreceri, de haine si de anturaje, pentru ca urasc discutiile astea. Si am observat ca tot mai multi prieteni au ales (de voie, de nevoie) sa fie spontani in noaptea dintre 2007-2008. Sunt mandra de voi. Iata ca ideea mea cu boicotarea Revelionului nu era departe de a deveni o realitate.

V-am spus deja despre ce NU este acest post, so to cut a long story short, i give you my New Year’s Resolutions:

– sa iau vesnica restanta

– sa ii ajut pe ai mei (as spune „mai mult”, dar cred ca as fi ipocrita)

– sa fiu mai rationala cand vine vorba de relatiile mele (ha!who am i kidding?!)

– sa fiu mai greu de impresionat, de abordat (da, asta am scris-o pentru toti ceilalti care va gandeati ca ma puteti agata in autobuz!)

– sa am cat mai multe activitati, pentru ca atunci cand sunt ocupata si ajung obosita acasa, ma simt cel mai bine

– sa nu mai aiba nimeni accidente si sa fie toti sanatosi

– sa primesc telefonul care sa-mi spuna ca pot merge sa o vad pe Eliza, ca e bine

– sa am un 2008 la fel de zbuciumat, agitat, nelinistit si revelator cum a fost 2007 (quiet is boring)

– sa imi vad mai des prietenii de departe

– sa imi vad mai des matusa (si de preferat ar fi sa merg eu sa o vad ;;) )

– sa am un nepotel sau o nepotica

– sa invat mai mult, mai multe, mai bine

– sa incep sa intrezaresc ce vreau sa fac in viaaaata asta

– sa fiu sanatoasa (that would be nice)

– sa o vad pe Raluca de Paste, in Amsterdam…si eventual sa sarbatorim revederea in stil olandez

– sa ne mai tina casa de la Sinaia multe vizite de-aci incolo

– sa imi fie fericiti prietenii (din bucuresti, timisoara, cluj, tg-jiu, botosani, paris, lausanne, spania, anglia, in curand si new york)

– sa vad mai multe locuri indepartate, sa cunosc mai multi oameni, sa tintesc cat mai sus, sa vorbesc la fel de mult in somn, sa invat snowboarding, sa merg mai mult la teatru, sa nu mai aud de seceta/inundatie/sinistrati/violati/batuti/ucisi

– sa am onoarea sa il cunosc pe Sarcastic (si sa nu trimita pe altcineva in locul lui! >:) )

– vara sa fie mai mult soare, mai mult nisip curat pe plaja din Vama, mai multa visinata, mai multe pastile pentru tantari,  iar iarna sa fie mai multe grade celsius, mai mult ceiut, mai mult vin fiert cu scortisoara si mai multi oameni in jurul bradului de Craciun