Vine Craciunul. Vin si posturile despre Craciun. Nu stiu de ce imi este groaza mai intai: de stresul pe care aceasta sarbatoare il implica, sau de enspe sutele de articole pe cale sa apara despre cat de warm and fuzzy e anotimpul asta. Eu una, inebunesc incet dar sigur. Ma plictisesc teribil cand vad ca in fiecare an discutam aceleasi vesnice subiecte, le reinventam-pentru ca nu exista noutati, si le epuizam pana la anu.

Ma streseaza articolele din reviste, articole care spun mereu aceleasi lucruri:

-cum sa-ti impodobesti bradul ca sa fie „cool”- si eu, care credeam ca e vorba despre traditie, nu despre „coolness”.

-cum sa te distrezi de sarbatori, daca esti single- cu alte cuvinte, ba boule, daca esti singur ai probleme.

-cum sa-ti coafezi parul de Revelion cat mai rapid si in-style- de parca te si apuci tu sa-ti pui paru pe bigudiuri..fi serioasa, mergi la coafor pentru asta, nu in baie!

-cum sa iti alegi rochia potrivita- mergi in magazine!wow…that was tough, huh?!

-cum sa-ti aranjezi masa- asta deja ma plictiseste teribil!

-ce cadouri sa iei mamei, prietenei, prietenului, unchiului, vecinei, cainelui..- frate, nu o sa dau niciodata 20 mil pe ceasul ala, nici 1000 euro pe colieru ala de perle si nici nu o sa incep sa caut zgarda cu cristale Swarovski!

Ma streseaza articolele si posturile despre cat de „pufos”, „calduros”, „plin de emotie” sau mai stiu eu cum naiba e perioada asta. Va zic eu cum e defapt: e un anotimp al naibii de geros, iti ingheata nasu si nu simti daca curge, ingheti tot ca un turture in statiile de autobuz, iar daca mergi cu 226 iti e la fel de frig si IN autobuz, degeaba te imbraci frumos ca oricum pe strada nu vede nimeni decat paltonul/geaca groasa, migrenele sunt tot mai dese din cauza temperaturii scazute, numarul accidentelor auto creste semnificativ, ai nevoie de bani pentru cadouri si constati de cele mai multe ori ca nu ii ai, daca te trezesti ca mine pe la 14:00 mai pierzi 2 ore si constati ca s-a si intunecat, bagajele sunt mult mai voluminoase pentru ca sunt pline de pulovere groase, in loc de maieutele dragute pe care le purtam vara…and the list goes on and on and on and on….

Mi-e sila de anotimpul asta afurisit si imi pare rau ca nu mai sunt copil, pentru ca atunci ma bucuram de el. Imi placea zapada, acum nu o suport! Zilele astea, sunt putine lucruri care ma fac sa simt spiritul Craciunului… colinde din anii ’20, in engleza, un ceiut de la Irina, sub plapuma, cand ninge afara…sa impodobesc bradul, sa o ajut pe mama la sarmalute…anumite momente cand, mergand pe Magheru, incep sa simt un miros de iarna…

P.S.

blogo, esti liber sa comentezi:P