Nu imi pare rau ca sunt lenesa- asa ma relaxez eu.

Nu imi pare rau ca duc uneori curiozitatea pe culmile indiscretiei- e mai bine decat sa fii indiferent.

Nu imi pare rau ca pot sa trec de la zambet la plans in hohote, intr-un interval de 5 minute…- pentru ca pot si invers.

Nu imi pare rau ca nu sunt eu aia care sa sune mereu- pentru ca e frumos sa vezi cine te cauta.

Nu imi pare rau ca nu o ascult mereu pe mama- cum altfel m-as invata minte?

Nu imi pare rau ca sterg praful rar- pentru ca atunci cand se aseaza pe trandafirii uscati, ies niste poze frumoase.

Nu imi pare rau ca nu sunt ambitioasa- cel putin stiu ca nu o sa calc pe nimeni in picioare ca sa ma ridic eu.

Nu imi pare rau ca pun la suflet si ce nu trebuie- it’s me!

Nu imi pare rau ca trebuie sa ma gandesc inainte sa actionez- se pierde spontaneitatea.

Nu imi pare rau uneori- iar pentru asta, imi pare rau.