Am descoperit o noua categorie de oameni, pe care imi place sa-i alint „nuca-n perete”. Sunt, in general, tinere domnisoare cocotate pe tocuri cat mai inalte, cu bluzite cat mai scurte si pantaloni cu talia cat mai joasa (criza de rinichi waiting to happen!), pe care nu..nu,nu..nu le gasim in dumars, maxx, sau cum se cheama locurile in care isi fac veacul de obicei…Aceste demoazele le gasim in Vama, in Expirat, B52, mai nou in Green Hours. Am ramas absolut socata cand am descoperit asemenea specimene si la concertul Muse(venite probabil la bratul cuiva important, fetele s-au plictisit si au cascat toata noaptea).

Incerc sa imi explic acest „trend” de a defila in haine de pipita exact acolo unde nu e cazul.  Nu ma intelegeti gresit, nu spun ca nu m-am incaltat niciodata cu pantofi cu toc, nici ca nu mi-am indreptat parul cu placa…ba chiar din contra. Numai ca trebuie sa stii cand un eveniment iti permite sa apari asa, si cand nu. Cand apari in Green, spre exemplu, cu prietenele tale la brat (alt gest minunat!) si o dati pe tequilla (dupa ce va amuzati copios cand aflati ritualul cu sarea si lamaia) doar ca sa incepeti sa dansati din fundulet si sani… recunosc, pe mine ma luati prin surprindere. Da, raman socata cateva clipe. Cand incep sa imi revin, constat ca fundita de la bikineii vostri iese naravasa din pantaloni si asteapta sa fie trasa..in sus, in stanga, in dreapta..sa fie trasa. Cand fata (sau fundita de la spate) te tradeaza…cand decolteul sugrumat de corset, sau cand eticheta inca lipita bine de talpa pantofilor cu toc de 14, cum reusesti sa iti pastrezi cumpatul si de ce nu mergi in locuri unde oamenii sunt pe aceeasi pagina cu tine? Cand vezi in jurul tau oameni in blugi, adidasi, relaxati..asezati in jurul unei mese, la o poveste si un pahar cu ceva…tu apari asa, doar pentru a atrage atentie. Sa iti explic ceva. Faptul ca toata lumea se uita la tine, nu e mereu un semn bun. Cand ma vezi pe mine, la masa, cu o expresie de dezgust intiparita pe fata, clar nu este un semn bun. Cand barbatii de la masa mea se uita la tine si incep sa rada in hohote, nu e un semn bun. Cand prietenii mei danseaza pe langa tine si te parodiaza, nu e un semn bun. Nu o fac pentru ca te invidiaza, nu o fac pentru ca te vor, nu o fac pentru ca te admira sau vad ce sulfet bun ai tu. Tot ce se vede este ca ai esuat lamentabil cand ai vrut sa te vopsesti blonda, ca te imbraci de la raionul pentru copii si ca nu ai gust. Vrei sa iesi in evidenta, am inteles. Ai reusit, felicitari!