Imaginati-va un baiat care rade mereu, care glumeste si cu cel mai scortos profesor universitar..un baiat care daca te vede daramata, iti spune un cuvant inventat de el (de ex „shputz”) si e suficient ca sa te bufneasca rasul. Meet Sabescian:

diana: sa incepem ca la carte..nume?porecla?

sebi: Honciuc Sebastian. uhh… besa in generala, strunf, seba, seby sebica.. se pot forma multe cuvinte din numele meu.. sau honciuc inca una si ma duc

diana: unde erai cand ai avut parte de primul sarut?

sebi: in statia de tranvai, plecat de la liceu clasa a-9a (da stiu sunt un lamer), ceva gen dupa ore, pe la 8-9 seara… o statie de tranvai pe langa titan… a fost foarte rapid si nu am facut nimica… eram blocat… ceva gen ea astepta tranvaiul a venit mia bagat limba in gura de 2 ori si a urcat in el

diana: ce ti se reproseaza cel mai des…sa zicem, de catre miky?

sebi: oo e prea simpla, ca fac prea mult misto si atunci cand ar trebui sa fiu serios… dar inca mai lucrez la asta

diana: cel mai romantic cadou pe care l-ai facut si care e cel mai prost?2 in 1!

sebi: uuu, pai facusem vro 4 luni cu o fata la care am tinut mult, steaua castigase campionatul si i-am spus k am luat bilete la meci ca sa sarbatorim, in schimb am duso in cafeneaua actorilor si i-am facut cinste, stiu suna banal dar nu a fost, de exemplu am luat o sticla de vin am mancat si apoi barmanul a venit cu un tort de inghetata din partea casei pentru cel mai frumos cuplu din cafeneaua actorilor… apoi am iesit la universitate si erau toti suporterii stelei, gigi pe maibach.. etc.. am tipat … nu e chiar cine stie ce dar m-am simtit foarte bine si eu si ea.. eram foarte eleganti … nu prea am facut gesturi romantice pentru ca nu prea am avut ocazia, pt ca rar s-a intamplat sa fiu cu cineva si sa prind si ziua ei dar presimt ca va venii cat de curand (in weekend e ziua lu miky ). in legatura cu cel mai prost cadou… nu prea am facut cadouri proaste.. adica toate mi-au cam iesit asa… poate cand am facut un an cu miky … am fst super non-original… dar oricum i-am facut alte cadouri pe langa la care a fost mult mai impresionata

diana: faptul ca thomas, cainele tau, are un singur testicul, te-a complexat vreodata?

sebi: nu, imi place de el asa cum e… si il mentionez mai mereu pentru ca tin mult la el si asta e o chestie care il face foarte special, pe langa ca ii pute gura

diana: ai purtat vreodata(si daca nu, ai purta) lenjerie intima de dama?

sebi: haha… ))) da am purtat .. a fost genial … pentru ca nu-mi incapea si trea s-o tin pe langa … am si eu nebuniile mele…

diana: de ce ti-e cel mai frica pe lumea asta?

sebi: cred ca de singuratate, cred k ai observat ca sunt un mic microb sociabil care se baga in seama cu toti si ma irita foarte mult panza de paianjen… si inca o chestie pe care am auzit-o intr-un film.. spunea unu „mie nu mi-e frica de Dumnezeu pentru ca Dumnezeu nu face rau” .. ma cam pus pe ganduri

diana: defineste-mi dragostea intr-o propozitie..sau fraza scurta..

sebi: normal ca pot fi absolut lipsit de orice originalitate daca a-si spune ca dragostea nu se defineste… oricum cam asa e.. pentru ca are foarte multe definitii si nuante… depinde si de cum o percepe fiecare.. altii nu cred in ea… eu a-si putea spune ca dragostea iti ofera pofta de viata …. si o alta chestie ce mi s-a parut interesanta „ceea ce cer femeilor este sa-mi starneasca pofta de scris” .. face multe dragostea asta… si metaforic: un flutur care sare din intestin in intestin prin corpul tau.

diana: cea mai mare tampenie pe care ai facut-o la betie

sebi:  pai odata eram mort de beat si am ras vro juma de ora fara exagerare de tavan pe covor cu o tipa… alta data i-am mazgalit pe toti absolut toti de la petrecere cu markeru .. a fost geniala petrecerea aia… am jucat football cu nasu si facut concursuri de streptease… am facut teatru cu harap-alb si zmeul cel rau si a fost genial… si l-am pus pe unu sa faca pe plasofilul adik sa faca sex cu plasa de tzantzari … ti-ash da filmulete da mi-e ca o sa ajunga pe youtube )) oricum am multe

diana: daca ai fi femeie, cum te-ai purta cu iubitul tau?ce ai face ca sa „Repari” reputatia femeilor in ochii barbatilor..

sebi: daca as fi femeie… probabil k as fi mai intepata… da nu cred k exista neaparat o reputatie proasta a femeilor in ochii barbatilor.. pur si simplu cred k snt unele femei mai curvishtance care stau mereu pe banii concubinilor… dar nu e general valabil.. cum nici faptul ca toti barbatii considera ca toate femeile sunt asha…. cred k e vba de faptul ca traim intr-o societate foarte superficiala in care banii ii fac pe oamnii nu invers. ash gati.. adik nu i-as da totul mura in gura.. gen sa ne impartim treburile care trebuiesc facute in casa „chores”.. .. si da as fi tandra (frate uitete ce ma pui sa zic ) ) .. nush cred k mi-as pastra personalitatea…. mi-e cam dificil sa-ti raspund la intrebare pt k nu pot sa ma pun in pielea unei femei… pt k snt multe chestii din lumea voastra care imi displac.. gen reviste glosy, balerini, shopping etc… nu cred k m-as suporta ca femeie

Multumiri lui Sebi!