Mariuca ma intreaba:

1) Numeste o persoana cunoscuta care impartaseste aceasi zi de nastere cu tine:
O domnisoara tare draguta, pe nume Nora…locuieste in Cluj.

2) Ce ti-ai dori sa schimbi la tine?
As vrea sa nu ma mai intereseze parerea oricui despre mine. Dar sunt pe drumul cel bun.

3)  Ce-ti place la tine?
Imi place ca sunt mereu curioasa. Imi place ca iubesc mult, iubesc cu totul, iubesc pana nu mai stiu de MINE..ci doar de EL. Imi place ca pun suflet in orice, de la felul in care ambalez un cadou, pana la felul in care sarut. Si imi place camera mea🙂

4)  Daca ar fi cu putinta sa ti se indeplineasca un vis care ar fi acela?
As vrea sa am posibilitatea sa cumpar casa aia de pe podul Hasdeu…mai mult pentru mama decat pentru mine. Suntem amandoua inebunite dupa ea, dar o merita din plin. Mi-ar placea sa o consolidam si sa o decoram impreuna. Mi-ar placea sa alegem impreuna mobila, sa umblam prin anticariate pentru lucruri de detaliu…

5)  Care a fost cel mai nebunesc lucru facut de tine vreodata?
Bai, am stat si m-am gandit…am sunat-o si pe maica-mea sa o intreb….nu am facut nimic nebunesc. Nu stiu..cu toate ca nu iau cele mai inspirate decizii de fiecare data, cu toate ca nu ma gandesc mereu inainte sa spun sau sa fac ceva…iata ca nu am facut nimic iesit din comun…Cel putin nimic care sa merite sa fie mentionat.

6) Daca te-ai putea intoarce in timp ce ai schimba?
Eu nu sunt de parere ca lucrurile din trecut ar trebui schimbate, daca s-ar putea. De fiecare data cand am trecut prin ceva mai putin dragut, chiar daca poate pe moment am regretat si am vrut sa „take something back”…mi-am dat seama in cele din urma, ca toate se intampla pentru ca asa trebuie. Eu cred ca lucrurile isi urmeaza cursul lor, si gasesc un motiv in orice intamplare. Deci nu as schimba absolut nimic.

7) Persoana pe care ti-ai dori sa o intalnesti
Boris Vian si Nichita Stanescu.

8 ) Daca ar fi posibil ce personaj ti-ai dori sa prinda viata?
Victor Petrini.

9) Care e personajul care se aseamana cel mai mult cu tine?
Cred ca m-am identificat mereu cu anumite trairi sau trasaturi ale unor personaje dragi mie… Hm..poate Amelie…cred ca am spiritul ei..

Mai departe, catre: moi non-da, poti sa-mi raspunzi intr-un comment.. ralu si doruuuu!

P.S.

Inca o leapsa micuta de care aproape ca uitasem…de la Gabriel, trebuie sa spun ora mea preferata. Pai, ora preferata la care sa ma trezesc este 12:00. Ora preferata la care sa ma culc, 01:00. Ora preferata la care sa mananc, 22:00. Ora preferata la care sa ma spal pe cap, 19:00. Ora preferata per-total, 15:00.🙂 Asta o pasez catre Mariuca, Julie si Anutza.