Weekendul asta am participat ca voluntar la Halloween Charity Ball , organizat de Ovidiu Rom, fundatia lui Leslie Hawke(in link aflati mai multe). Am avut ocazia sa joc putin teatru, sa ma costumez in stilul anilor ’20, si sa intreb in stanga  si in dreapta „Cigaaaars?Cigarettes???”. Bine, de fapt, replica era mai mult „Good evening, would you like a cigar?Or maybe a raffle ticket?”, rostita cu un zambet larg, natural…pentru ca ma simteam foarte bine. Am defilat toata noaptea printre Tariceanu, Esca, Loredana Groza si multi altii. Am constatat ca desi era un eveniment cu scop caritabil, cei care au oferit bani fie la licitatie, fie la vanzarea pe care mi-o faceau mie si celorlalte „ciagar girls”, ii ofereau mai mult pentru ca erau inconjurati de prieteni, de cunostinte…si trebuia sa impresioneze, sa socheze eventual. „Cate bilete luam draga?Ah, cat costa unu?100RON?..Luam 5, te rog!”. Altii insa, asteptau 10RON restul, cu toate ca pana la urma nu-i pastra nimeni(adica eu!), toti erau donati. Singurul „ciubuc” a venit de la un american-politicosi ai naibii! Cel putin cei care au cumparat de la mine. Am auzit de un caz special care ii cerea unei fete, ca dupa eveniment, sa-i „taie trabucul”-Socant,nu?! Au fost multi oameni amabili insa, zambareti, veniti sa se simta bine, sa se joace putin cu tinutele…damele aveau pene prinse in par, barbatii palarii de gangsteri si trabucuri(thanks to me!). Unii erau pusi pe flirtat, altii pe baut, dar majoritatea bine dispusi. Morocanoase mi s-au parut Alessandra Stoicescu si Iulia Vantur. Cred ca au venit cu de-a sila. Pacat. Am ramas incantata, cu amintiri frumoase si…cu basici in talpi, de la tocurile pe care am fost poticnita vreo 7 ore. [Sfat pentru fete: nu va descaltati niciodata cand va obosesc picioarele, pentru ca dupa aia….nu mai reusiti sa stati cu pantofii in picioare!]

Thanks David, for calling me „your favourite cigar girl”-i know, i got you somewhere over 3000 RON.

Mersi Ionut, pentru ca ai avut grija de mine si mi-ai facut de-a lungul serii aprovizionarea cu cocktailuri geniale!

Mersi Irina, ca m-ai lasat sa ma lipesc de tine. Am ramas incantata.

Cand am simtit ca nu mai rezist in pantofi…”Coltinho to the rescue!!!!”..a venit, m-a luat cu masina, m-am schimbat frumusel in prea-iubitii mei blugi si si mai iubitii mei adidasi…si hop!in b52! Toata lumea era acolo..si Mariuca mea care ma astepta. Am gasit-o si pe Alexandra…era pana si tipu de pe hi5 :))))))))))))))))))))

Chiar a fost cea mai lunga zi.