Vineri seara. Ora magica: 24:00. Bate la usa. Cine? Je sais…moi non plus. Zburlita toata de frig, intra la caldura, la galusti cu prune si cafea cu frisca(frisca e cam veche, sper ca nu si-a dat seama). Daca lasi doua femei la cafea, iti zic eu ce se intampla: se deschide cufarul cu povesti, amintiri, barfe si idei nastrusnice. Cu muzica pe fundal, merge la corazon… La 3 a.m. incercam si noi un film, esuam insa lamentabil cu pleoapele ingreunate.

Sambata la pranz incepem o noua zi. Cafea. Da, din nou. Cum altfel sa incepi ziua? Planuri demontate de lene, altele create de nevoie… SIAB? A picat. Cu Silviu la un rendez-vous? Sigur, dar o iau si pe moi non plus. Dupa un mic dejun sanatos si plin de vitamine la KFC, incercam un Festival 39 cu a doua cafea pe ziua respectiva si ca orice cafea, normal ca o servim cu povesti…ale lui Silviu de data asta : facultate, job-uri trecute, planuri de viitor, amintiri de la revelion, peripetii si alte minunatii. Ne spunem frumos „adios” cu tot tacamul: imbratisari, pupaturi si cuvinte frumoase in speranta ca revederea va fi mai aproape daca suntem politicosi. Incotro de aici? CoolCat-Full (Gasit specimen extraordinar-boem,frumos,figura interesanta). Crapu crapat in 369 de locuri-Disparut  in actiune. Hai sa ne plimbam pe Lipscani, ca tot e frumos si ploua, iar noi tot nu avem umbrela. Excelent! Uite-un magazin! Ba uite si o fusta! Asta-i buna…uite-l in ploaie pe tipul boem! Ne-a recunoscut. Ti-a zambit?? Hai sa-l chemam la o cafea cu noi. Da, a treia pe ziua asta. Vii cu noi la cafea? Hai sa incercam in CoolCat din nou. E un semn: am gasit masa. Cu ce se ocupa? Cum il cheama? Cati ani are? Ce citea mai devreme? Cum de era in fata magazinului? Toate se leaga. Inclusiv o romanta. Suspans.

Sambata seara ajungem acasa. Pizza si film la caldura. Ceai si pastile- better safe than sorry. Incotro acum? Hai cu Ada la cafea…da, a patra pe ziua asta. Pai cum altfel am rezista in Expirat? Acum hai, fa-ti loc printre niste betive libidinoase si cativa baieti frumosi si aseaza-te pe scaunul ala. Da, e aceeasi muzica pe care o ascultai si in clasa a 10a, dar iti face placere sa o re-asculti. Pe melodia asta dansam cu tipul de la arhitectura…ala inalt, care ma sunase a doua zi. Uite-l si pe tipul care o agatase pe Juju in autobuz. Vaaai…e si tipul ala frumos si prost..da,da..ala care a fost cu Lolita in Vama cand mi-am facut eu majoratul.Doamne, a trecut o vesnicie, parca. Altcineva? Nu prea. Nu mai e ca in clasa a 10a. Atunci ne stiam toti pe acolo. Am cerut si eu o melodie si chiar au pus-o : Never there-Cake…melodia care mereu mi-a facut placere sa o ascult in Expirat. La garderoba tot Iosif e. La fel de libidinos si aceleasi replici le foloseste : „la fetele frumoase nu inapoiem hainele”. Iti multumesc, dar da-mi naibii haina ca-mi inclestez mainile in jurul gatului tau. Dar hai sa ne linistim, caci apare Fat-Frumos din Bohemia… Bem a 5a cafea? De ce nu?

p.s.

30h in compania cuiva te pot urca pe pereti. Nu in compania ei. 30h trecute ca prin vis, 30h cu rasete, chicoteli si susoteli…30h a cate 5 cafele, deci cafeaua la 6 ore…30h cu o prietena, 30h cu moi non plus.