Azi m-am rupt putin de lume. Azi am simtit nevoia de pauza, de relaxare. Dupa o prima saptamana oficiala de cursuri si seminarii incredibil de aglomerata, agitata…dar bine organziata, uite ca am parte de duminica aia…asa cum stiam eu ziua de duminica- o zi de vegetat, in care nu te vezi cu nimeni, in care stai in casa si te pregatesti pentru urmatoarea saptamana, in care iti incarci bateriile.

Asadar azi, duminica, m-am trezit cu simturile ascutite : nevoie mai mare de muzica nu cred ca am avut nici azinoapte, in Expirat; nevoia de lumina calda mi-am potolit-o singura cu lumanari, in absenta soarelui care azi si-a luat si el liber; nevoia de cafea a venit insotita de ritualul acesteia ( si anume sa fie servita in cestile mele frumoase, cu farfuriutele lor asortate, asezate pe „Bazaar”, ” Elle” si va vine sau nu sa credeti, „Capital-topul celor mai bune companii ptr care sa lucrezi”); nevoia de un loc pufos si moale in care sa ma cuibaresc mi-a satisfacut-o plapuma la care cu greu renunt pe timpul verii; nevoia de frumos, de placut, mi-au satisfacut-o pozele de pe deviantart.com….

Azi imi plac multe. Azi imi place sa ma scufund in cada mea micuta plina cu apa fierbinte. Azi imi place sa gadil tastele laptop-ului, in mod deosebit. Azi imi place sa ma uit pe poze-developate, nu astea de pe calculator, sa le tin in mana, sa-mi las amprentele pe ele asa cum nu ar trebui sa fac, sa imi amintesc de cum era atunci, cum era in locurile respective, cum era cu oamenii de atunci. Azi imi place sa citesc si sa imi notez paragrafele preferate, asa cum faceam pana sa-mi pierd apetitul pentru lectura. Azi imi place Aqualung, The Magic Numbers, Diana Krall, Imogen Heap, Leonard Furda(😛 si nu glumesc), Lisa Ekdahl, Noir Desir, Nouvelle Vague, Muse, Parov Stelar… Azi imi place sa stau in pijama toata ziua. Azi imi place postul asta.

P.S.

Azi imi place cum se potrivesc toate…imi place ca exact in momentul in care ascult o melodie al carei vers spune „i love you”, ma uit la o poza care ilustreaza exact acelasi sentiment.