Stii baiatul ala din clasele primare, care te tragea de codite?…care te impingea, te tragea, te izbea, te lovea…te mai si ciupea..Pe atunci o facea pentru ca te placea. Acum, la 20 ani, o  face pentru ca ii place sa te vada imbufnata. Nimic mai mult.

Il cheama Anton. Are haine de firma, mereu poarta o sapca si pe display-ul telefonului mobil (primit de la prietena), are poza cu iubita. Injura mult, e rapidist si rade mai mereu…implicit te face si pe tine sa razi.

Imi uraste blogul, uraste tot ce are legatura cu el si nu rateaza nici o ocazie sa faca misto de mine pe tema asta: „scrie despre ce mananci acum, pe blog!”/”iti place sucul asta?scrie pe blog”/”ti-ai rupt o unghie?repede,pe blog!hai,diaaaaana!”.

Aseara ne-am vazut. Motoare si B52. Era cazul, trecuse prea multa vreme… Chiar uitasem mistourile asta..adica atacurile la adresa mea. Mi le-a amintit🙂 . Vezi Anton? Ti-am promis ca daca vii in B52 iti dedic un post. Astept sa comentezi, iepurasule turmentat!

P.S.

astept faimosul blog „with talent”, pe care ai zis ca-l faci ca parodie la al meu.