Toata lumea scrie despre toamna.

Eu vreau sa scriu despre vara. Incep sa-i duc dorul. O simt cum se scurge, cum se dezintegreaza, cum se dizolva, se topeste…cum dispare. Si nu am ce face in privinta asta. ‘Cause that’s the way the cookie crummbles. Nu imi place ca acum, in momentul asta, stand pe scaun cu genunchii la piept, in fata unui laptop, mi-e frig. Stau asa, chircita…si imi amintesc ca asa stau iarna…cand vreau sa ma incalzesc. Vara e frumos..vara nu stiu cum sa ma atarn de scaunu asta ca sa simt daca se face putin curent..vara nu port sosete…vara stau cu fereastra deschisa…

Vara sunt mai bine-dispusa. Vara sunt mai optimista. Vara imi e mai usor sa ma trezesc devreme. Vara am fruntea mai descretita. Vara imi vine cheful sa dansez si la 2 noaptea. Vara pot sa ies cu Parjol la o barfa in fata blocului la orice ora din noapte. Vara am mai mult loc in bagaj, pentru ca hainele sunt mai subtiri. Vara, dragostea e mai dulce. Vara visele sunt mai fragile decat baloanele de sapun. Vara am mai mult chef de orice. Vara plang mai putin. Vara vad indragostiti cu flori in maini. Vara ma gandesc la mare, nu la zapada…la caldura, nu la frig…la culori, nu la un gri monoton.

Nu vreau vara asta inapoi…o vreau pe cea urmatoare..sa vina mai repede!