Draga mea,

Mi-am dat seama ca iar am uitat de felicitare… Stii bine ca mereu uitam sa luam si ca uneori ajungem sa ne scriem urarile pe servetele de hartie (lucru care de altfel mie mi se pare dragut). Asta sa iti fie felicitarea de la mine:

Azi faci 20 ani. E ceva! Schimbarea prefixului, chestii… Ti-am zis ca eu, cand am fost unde esti tu astazi, am trecut in revista o multime de experiente…un fel de retrospectiva a vietii mele pana in punctul respectiv. Poate si tu vei face la fel…poate si tu te vei uita pe poze si vei zambi, gandindu-te „ce era in capul meu cand m-am tuns asa?!?!” …sau poate vei asculta melodii din anii ’90 si vei chicotii pe „cocogiambo” sau „macarena”. Asta ca sa nu uiti niciodata cum ai fost…ce oameni ai cunoscut…ce lucruri iti placeau…

Cat despre viitor… Vreau sa iti fie mereu bine. Vreau sa te vad mereu zambind. Vreau sa ramai mereu fata care „nu stie ce inseamna NU”. Vreau sa inveti din greselile mele sau ale prietenelor noastre, sa nu fii niciodata nevoita sa le simti pe pielea ta. Vreau sa nu accepti niciodata sa se poarte oamenii urat cu tine-daca o fac, sa pleci de langa ei! Sa nu irosesti niciodata sentimente, sa le pastrezi pe alea veritabile pentru cine le merita. Sa nu incetezi niciodata sa visezi (la Paris). Sa nu uiti niciodata sa bati din gene, asa cum numai tu stii sa o faci. Sa iti amintesti mereu trecutul oricat de subred ar fi, ca sa iti poti cladi un viitor solid. Sa iti pastrezi mereu naivitatea, inocenta si feminitatea de Lolita, care iti e specifica…

L.O.V.E.