Vorbeam cu fetele, cu prietenele mele..si mi-am dat seama ca nu de putine ori se intampla sa povestim diverse intamplari si sa ne referim la anumiti baieti cu tot felul de apelative. Spre exemplu „tipul invizibil”, „stirbu”, „slabanogu”, „libidinosu”, „motociclistu”…and the list goes on. Daca stau sa ma gandesc, facem un lucru destul de urat…ca ii reducem la o singura trasatura, una care noua ni se pare reprezentativa, si ii limitam la asta.

Dar cred ca lumea face de obicei asta…si nu ma indoiesc ca gresim. De multe ori, prima impresie este una gresita. Daca am avea ocazia sa mai schimbam cateva cuvinte, sa ne cunoastem mai bine …tind sa cred ca prima impresie ne-ar fi demontata. Poate ca nu am prins persoana respectiva intr-unul dintre cele mai bune momente…nu ca le-as cauta oamenilor in general scuze…dar asa vad situatia.

Si daca am dreptate…si o dam in bara prima oara cand cunoastem pe cineva…cum putem sa reparam stricaciunile? Se mai poate face ceva? Sau ramane asa..batut in cuie?