M-am saturat de rautati. M-am saturat de atacuri continue.. Chiar nu e ok sa fii mereu plin de venin. Chiar nu e ok sa vii mereu cu reprosuri si sa arunci cu noroi. Oamenii frustrati nu plac nimanui. Shit happens…to all of us. Dar vine mereu momentul in care treci peste. Renunta la ranchiuna, pentru ca nu face bine nimanui. Elibereaza-te de gandurile negre si mergi inainte…mergi mai departe.

Hai sa spunem adio magariilor spuse doar pentru a face rau cuiva. Vreti? Mi se pare o prostie si nu voi putea face niciodata asa ceva…sa iti spun ceva, sau sa fac ceva, doar pentru ca vreau sa nu iti fie bine, pentru ca vreau sa suferi. Iar asta numai pentru ca, oricat de nervoasa as fi, oricat de suparata as fi, niciodata nu  voi dori nefericire si suferinta nimanui. Da, am avut momente in care imi venea foarte usor sa spun (si altii chiar ar fi facut-o in locul meu) „vreau sa suferi, la fel cum sufar eu!”…dar nu am facut-o, pentru ca stiam ca de fapt sunt vorbe..vorbe aruncate la nervi, care nu au nici un fel de baza reala…

Asa ca renunta o data pentru totdeauna la atitudinea asta dura….care de fapt, nu face nimic altceva decat sa-ti arate realele frustrari…sa te dea de gol. E mai sanatos sa mergi inainte.