Sunt curioasa (da, sunt foarte curioasa in general, dar nu despre asta vreau sa vorbesc). Ti-as spune sa te duci la fereastra..da, la fereastra..sa o deschizi si sa asculti ploaia cu ochii inchisi..sa dai drumu in acelasi timp la calculator si sa asculti melodia „siempre me quedara” cantata de „bebe”… sa fii atent la sunetul pe care stropii de ploaie il fac atunci cand se izbesc de frunzele copacului din fata ferestrei tale… sa incerci printre loviturile astea sa asculti si versurile piesei..de parca ai juca intr-un film, de parca ai fii un simplu personaj..nu neaparat cel principal, iar pe fundal..melodia asta ar fi coloana sonora. Sunt curioasa..daca ai face toate astea..pe care eu tocmai le-am facut, iar in plus ai fi trecut in ultimele 3,4 zile prin exact aceleasi experiente ca si mine…ai fi participat la aceleasi discutii, ai fi mers pe aceleasi strazi, ai fi mancat aceeasi mancare, ai fi stat in aceeasi casa, ai fi avut aceleasi temeri sau aceleasi reusite…sunt curioasa… oare ai fi simtit totul exact asa cum am simtit eu? Le-ai fi perceput pe toate exact cum am facut-o eu?