Mai demult, l-am ajutat pe Otrava sa scrie un post despre replici de agatat…cele mai penibile! Am intrebat prietenele in stanga si in dreapta, mi-am amintit si eu replicile „minune” la auzul carora m-am cutremurat…si uite asa a iesit un post foarte dragut, care a mai ajuns si in 7plus. Il am si pe blog: „blogul publicat al lui Otrava”.

Nu am mai iesit de mult in oras cu fetele. Aseara ne-am strans mai multi si am iesit in B52. Nu stiu cum se face ca numai aici am auzit cele mai tampite replici. Ieri nu a fost o exceptie.

Premiile merg catre:

3) Grasutul- i-a platit Ralucai consumatia dar a ramas cu buza umflata

2)Piratul- cu toate povestile lui despre cat de tare sunt eu, despre cum ma vede el ca fiind o tipa „misto” si cum ar vrea sa ne cunoastem mai bine, la un suc eventual…sa-i dau numarul de telefon-cu asta a tinut-o mult!!! Multumesc Rares (pardon ;)) Catalin) ca m-ai scapat de el. Daca o sa mai am nevoie de „prieten de urgenta”, nu voi ezita sa te chem. Si da, stiu ca le rupi picioarele😀

1)Tipul cu prietenul invizibil- genial!!!! Care dintre voi s-a mai gandit la un amic invizibil despre care sa-i povestesti unei tipe, doar ca sa intri in vorba cu ea? ..Sa-i spui cum il cheama, ea sa vrea sa-l cunoasca, tu sa-l chemi langa voi, ea sa nu stie incotro sa intinda mana sa dea noroc cu el, tu sa-i spui „lasa…o sa ti se arate atunci cand esti gata sa-l vezi”. Ea sa te intrebe cum se descurca in „anumite situatii”, tu sa faci pe prostul si sa nu ii raspunzi la intrebare pentru ca vrei sa o vezi cum mai incearca sa-ti puna intrebari…Pana la urma sa-i spui ca prietenul tau vrea sa-i arate ceva afara…Cum??Cum sa te duca mintea la asaaaaa ceva???

Noroc cu un tip care a salvat onoare rasei masculine aseara… Vlad, multumesc de bere si La Multi Ani!

later edit: da….avem si un premiu de consolare pentru „7 stele”, a very impressive look-a-like. Nu am mai vazut pana acum om care sa semene atat de tare cu ..un cunoscut. Si nu, nu era doar impresia mea..nu Raluca??😛 Si intra si el in clasament pentru ca avea privirile sagalnice si niste mici ghionturi in timp ce dansam. Deci vezi Raluca? Nu era nevoie sa ma impingi tu…se lovea si singur de mine :))))