Nu exista intuitie feminina. Exista doar un instinct pe care il avem cu totii, indiferent de sex. Exista un mic semnal de alarma care se declanseaza automat atunci cand subconstientul nostru simte aparitia unei eventuale probleme… E vorba de conflictul dintre „nord si sud”, sau dintre ratiune si simtire… E vorba de momentele in care desi vrei foarte tare ceva..simti ca e in neregula, simti ca e o greseala. Asa ca incetati cu discutiile despre „marea intuitie feminina”…e o tampenie. Chiar sunt curioasa de unde a aparut vorba asta. Care o fi fost ala care a rostit prima oara vorbele astea? O fi fost barbat?

Parca si aud un barbat spunand „da ma…nu a mai venit la mine..a intuit ea ca vreau sex si de aia…pff..intuitia asta …e feminina ma..ca la noi nu e asa…eu as fi mers oricum in locu ei!” . Sau o femeie…”am avut eu un presentiment…si s-a adeverit domne!..am intuit.pai ce?credea ca nu-mi dau seama?noi femeile avem ceva in plus totusi…gandim cu creierul!avem intuitia asta…feminina!!!”

Ce prostii… e doar subconstientul care ne atentioneaza… si pe barbati in egala masura! Nu face discrimnari🙂