Nu imi plac unii oameni. Pur si simplu. Nu pot sa spun exact de ce, mai ales in privinta celor pe care nici macar nu-i cunosc bine. Nici de tine nu imi place. Da,da,de tine. Mi se par deplasate gesturile tale si nelalocul lor. Poate tocmai pentru ca nu te cunosc si pentru ca nu stiu cum iti funtioneaza mintea. Pentru ca vorba aia….omul se teme de ceea ce nu cunoaste. Sa ma tem de tine? Asta sa fie motivul pentru care nu te plac? Poate… dar poate ca pur si simplu nu imi place putinul pe care il cunosc. Poate ca putinul asta mi se pare arhi-suficient si poate ca nici nu vreau sa am ocazia sa cunosc mai mult.

Nici de tine nu imi place. Esti o persoana lipicioasa, care vrea sa fie bagata in seama…si tocmai asta ma face sa fug de langa tine. Nu imi plac oamenii care cauta sa fie placuti, sa fie pe gustul celorlalti….sunt oameni fara personalitate, oameni care se muleaza pe personalitatile celor din jur… sunt oameni parsivi si periculosi. Daca ma tem de tine?Mnuu…ma tem de oamenii ca tine. Tu..tu esti inofensiva… esti prea naiva sa faci rau cuiva. Dar chiar si in conditiile astea, reusesti sa ma calci pe nervi de fiecare data cand te vad. Te uiti la mine cu ochii aia mari, de parca astepti atentia mea..sa ti-o dau de pomana. Nu spui lucruri interesante, deci nu…nu vei avea parte de atentia mea. Aprobi tot ce spun, dai din cap intelegatoare… accepti orice refuz din partea mea, doar pentru ca vine de la mine. Stii ca nu te plac, si chiar si asa, ma vrei ca prietena. Ma uit la tine  urat uneori, chiar fara sa-mi dau seama, dar tu vii si mai tarziu… asteptand macar un „da-te mai incolo”. Nu imi place ca ma pui in pozitia de a fi rautacioasa…nu am fost niciodata. Dar sunt acum cu tine. Pentru ca nu imi plac oamenii ca tine, oamenii lipiciosi, oamenii care ti se baga pe sub piele.

Nu te plac!