Mereu mi-a placut sa pastrez secrete. Si am mai scris despre asta. Chestia e ca imi place atunci cand cineva mi se confeseaza, cand cineva are incredere in mine cu gandurile lui. Ma face sa ma simt bine…da, stiu ca suna foarte egoist, poate ca si e putin…dar nu schimba situatia:) E chiar foarte tare sa stiu ca nimeni in afara de mine nu a auzit vreodata ce au auzit urechile mele…ca cineva a avut numai in mine incredere cu acel „secret”.

Asa ca…ce ar fi daca, mi-ati spune un mic secret de-al vostru? Dar secret-secret. Adica sa fie ceva serios. De genul ca unuia ii place sa deseneze pe glezna prietenei lui, sau ca altul asculta 3se…orice lucru penibil sau pe care voi il vedeti asa…orice lucru care v-ar deranja sa-l stie cei din jurul vostru..Si daca va e teama sa scrieti „secretele” printr-un post, puteti sa mi le lasati pe messenger… Hai ca as fi chiar curioasa sa aflu cate ceva „jenibil”-dupa cum ar spune Raluca (te pup papusee!!)