Totul in viata se intampla pentru un motiv. Chiar daca tu nu-l vezi atunci, cand esti in miezul problemei, mai tarziu vei vedea ca si intamplarea aia a avut un scop.

Cand iti e greu, stai si te gandesti „de ce eu?” sau „de ce mie?”…e dificil sa intelegi atunci, in clipele alea, ca si greutatile pe care le simti isi au scopul in viata ta. E greu sa intelegi ca un lucru rau, poate duce catre unul minunat… Mintea si sufletul nostru ne trag uneori in directii diferite..sau cum spune unul din versurile mele preferate „de ce-am in creier nord,de ce-am in suflet sud?”, ne gasim uneori in imposibilitatea de a face o alegere intre cele doua directii..suntem confuzi si nu intelegem de ce lucrurile nu pot fi mai simple, de ce nu se pot aranja de la sine, de ce trebuie sa ne zbatem. Va spun eu…si lupta asta interioara, pana si confuzia asta generala…starea asta care pe noi ne dispera…care pana si pe cei din jurul nostru ii afecteaza, toata tevatura asta isi are scopul. Poate ca e acolo pentru a impiedica o mare greseala si astfel iti deschide ochii…oricare ar fi motivul, e important sa stii ca exista…ca nimic in viata asta nu se intampla fara sens.

Cred ca e important sa poti sa gandesti asa…. sa vezi in orice criza personala, in orice dezastru sau pana si in micile tale dileme, solutia catre o intrebare mai mare si mai importanta. Daca acum ar fi sa privesti in urma, sa iti analizezi ultimele 3 momente urate, sa zicem, sunt convinsa ca iti vei da seama si tu, ca daca nu ar fi avut loc, nu ai fi ajuns unde esti azi…nu ai fi ajuns sa te bucuri de alte lucruri minunate…

E tare complicat sa explic lucrurile astea si uneori imi vine si mie greu sa le accept, dar stiu ca asa e si ca vorba aia …”tot raul spre bine”🙂

p.s.

acesta nu este un post pesimist, sub nici o forma…prin postul asta vreau doar sa va fie tuturor mai usor sa va acceptati greutatile peste care dati.