Dragilor si dragelor, stiu ca sunt idolul vostru, stiu ca ma vreti sau vreti sa fiti ca mine, stiu ca sunt irezistibila, fantastica, de exceptie, unica, minunata….daaaaar…asta nu inseamna ca e ok sa va catarati la geamul meu de la dormitor. Ok?

Ei bine da…azinoapte s-a intamplat si asta..cativa indivizi imi escaladau peretele blocului, intr-o tentativa de a baga capul pe fereastra mea. Ce va veni mai fratilor? Dat fiind faptul ca afara e bezna (multumim primariei pe aceasta cale), nu v-am vazut fetele bine…dar nu pot sa-mi imaginez ca erati altceva decat niste prapaditi plictisiti de la atatea seminte cu bere, la scara blocului. Ei bine, imi pare rau…dar genul asta de comportament este complet inacceptabil. Nu voi tolera asa ceva. Aveti grija, ia hai…valea…faceti prostii, mizerie si galagie la scara voastra…hai,hai…