Da. I have beautiful eyes. Si imi place cand mi se spune. E singurul compliment in privinta caruia nu ma indoiesc de sinceritatea celui care mi-l face. Nu stiu daca e lipsa de modestie, dar in rest..cam la orice alt compliment mi s-ar face, as avea indoielile mele paranoice.

Oamenii reactioneaza diferit la un compliment. Sunt cei care dau cuviincios din cap, spun multumesc si trec frumos la urmatorul subiect de discutie. Astia sunt oamenii normali. Mai avem si oamenii care nu stiu sa primeasca o vorba frumoasa si arunca un „NUUUU” categoric…de parca ar fi o problema de dezbatut. Ba mai rau, incep sa se contrazica cu tine pe o simpla parere…chiar una ce ar trebui sa ii flateze. Controlati-va!!

Si mai sunt si cei care se rusineaza, eventual se inrosesc…pleaca privirea in pamant si asteapta sa treaca momentul lor de glorie. Nu se simt bine sub lupa si sunt intimidati in astfel de momente. Reveniti-va!!!