gangster_babe_by_ljubagangster.jpg

Imi plac femeile puternice. Imi place sa vad o femeie independenta, stapana pe ea, pe viata ei. Imi place sa o vad pe tocuri, cu mersul ei impunator. Imi place sa o vad cu parul strans la spate, cu atitudinea ei de stie-tot. Imi place de ea in fusta mini, coborand dintr-un bmw x5. Imi place ca e mereu aranjata…mereu miroase bine. Imi place ca e mereu ocupata. Imi place ca daca vrea sa-si faca un cadou scump, isi permite. Imi place ca atunci cand ramane singura, e multumita de viata ei. Imi place ca nu e insensibila si ca si ea tanjeste dupa afectiune…iar asta nu o face deloc mai putin puternica. Imi place ca afacerile nu au inasprit-o, nu au facut-o sa-si piarda simtul umorului. Imi place ca atunci cand se vede cu prietenele, isi desface parul, isi ia blugii, isi cumpara un martini sec, cu doua masline…si se dezlantuie. Imi place si mai mult de ea daca fumeaza si isi lasa tigara sarutata de rujul ei rosu, in scrumiera de pe bar. Imi place pentru ca e constienta ca daca stropeste putin parfum pe incheieturi, aroma va ramane pe gulerul camasii lui, atunci cand il mangaie. Imi place ca deep down, e inca un copil. Imi place ca inspira seriozitate si caldura, in acelasi timp. Ah, cat imi place.